زمان : 27 Khordad 1388 - 00:23
شناسه : 17702
بازدید : 6401
روح الله حسينيان در گفت‌و گو با فارس: نامه هاشمي نشانگر توطئه‌اي پشت پرده و طراحي اغتشاشات از قبل بود روح الله حسينيان در گفت‌و گو با فارس: نامه هاشمي نشانگر توطئه‌اي پشت پرده و طراحي اغتشاشات از قبل بود


حجت‌الاسلام و المسلمين روح‌الله حسينيان نماينده مردم تهران و رئيس كميسيون سياست داخلي و امور شوراهاي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، به تشريح پشت پرده اغتشاشات كه اخيرا به بهانه حمايت از موسوي كانديداي ناكام جريان دوم خرداد در انتخابات رياست جمهوري دهم در تهران صورت گرفته است، پرداخت.
وي با اشاره به پشت پرده اغتشاشات اخير افزود:براي اغتشاشگران و حاميان افراطي و ساختارشكن موسوي بحث پيروزي يا شكست در انتخابات معني ندارد؛ بلكه آنان از مدت‌ها قبل پروژه غائله در اغتشاش را طراحي كرده بودند.
حسينيان با استناد به مصاحبه 20 روز قبل موسوي با نشريه تايمز كه در پاسخ به سوال خبرنگار اين روزنامه انگليسي مبني بر اينكه سياست خارجي جمهوري اسلامي را رهبري ايران تعيين مي‌كند؛ شما چه نقشي مي‌توانيد درباره رابطه با آمريكا ايفا كنيد؛ گفته بود " زماني كه آيت‌الله خامنه‌اي هم تظاهرات خياباني را ببيند، قطعا عقب‌نشيني خواهد كرد " اظهار داشت: با اين وضع معلوم مي‌شود كه آنها پروژه اغتشاش را از قبل آماده كرده بودند و در انتخابات پيروز و يا شكست مي‌خوردند اين پروژه را عملياتي مي‌كردند.
وي خطاب به موسوي و جريان مدعي اصلاحات تاكيد كرد: اين چه‌ نوع پايبندي به دموكراسي است كه شما از آن دم مي‌زنيد؛ اما وقتي كه در عرصه رقابت‌هاي سياسي شكست مي‌خوريد، غائله و آشوب بپا مي‌كنيد.
رئيس كميسيون سياست داخلي و امور شوراهاي مجلس با اشاره به شكايت موسوي به شوراي نگهبان در خصوص برگزاري انتخابات گفت كه اگر موسوي سند معتبري از تخلفات انتخاباتي داشت كلي گويي نمي‌كرد و به ارائه سند و مدرك مستدل مي‌پرداخت.
وي در ادامه با يادآوري فرمايشي از حضرت امام خميني(ره) كه نسبت به بي‌قانوني گروهي واكنش نشان داده بودند، خاطرنشان كرد: در مقطعي گروهي در مقابل شوراي نگهبان ايستادگي كردند كه امام خطاب به بي‌قانوني آنان فرمودند كه كار آنان ديكتاتوري است و به استبداد هيتلر ختم مي‌شود چرا كه شوراي نگهبان وظيفه قانوني خود را انجام مي‌دهد و همگان بايد به قانون احترام بگذارند.
حسينيان به هدايت اغتشاشگران از سوي آمريكا و كشورهاي غربي اشاره و تاكيد كرد: حمايت و هماهنگي بين آمريكا و كشورهاي غربي ميان اغتشاشگران كاملا نشان مي‌دهد كه آنان به دنبال راه‌اندازي انقلاب مخملي هستند اما از اين نكته غافلند كه اينگونه به اصطلاح‌ انقلاب‌ها در ايران اسلامي هيچ جايگاهي نداشته و با وجود ولايت فقيه هرگز به مقصد خود نميرسند.
وي افزود: در اين اغتشاشات بسياري نفاق خود را آشكار كرده و دم زدن از ولايت‌پذيريشان مشخص شد؛ گروه‌ها و افراد اغتشاشگر بدانند كه نظام اسلامي در مقابل حفظ خود با هيچ‌كسي معامله نكرده و آشوب‌طلبان را جاي خود مي‌نشاند.
نماينده مردم تهران در خانه ملت در بخش ديگري از سخنان خود به نامه هاشمي رفسنجاني به رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره و گفت: قطعا نامه هاشمي رفسنجاني نشانگر اين توطئه پشت پرده بود و نشان مي‌داد كه اين اغتشاشات از قبل طراحي شده و وي براي اينكه قدرت‌نمايي كند و بگويد داراي نفوذ است اين نامه را به رهبري نوشت.
وي در پايان تاكيد كرد: نامه هاشمي رفسنجاني قطعا فرصت‌طلبي بود كه مي‌خواست با مستمسك قراردادن نامه قدرت‌نمايي كند.