زمان : 26 Khordad 1388 - 22:45
شناسه : 17695
بازدید : 1578
کمیته استانی ستاد همکاریهای وزارت آموزش وپرورش با حوزه های علمیه در یزد تشکیل شد کمیته استانی ستاد همکاریهای وزارت آموزش وپرورش با حوزه های علمیه در یزد تشکیل شد

.

یزدفردا "در این نشست رئیس سازمان آموزش و پرورش استان یزد هدف از تشکیل این کمیته را برنامه ریزی، هماهنگی و ساماندهی طرح هایی دانست که به تعامل آموزش و پرورش با وعاظ ، ارتباط با حوزه های علمیه ، اعزام روحانیون به مدارس و طرح تربیت دینی دانش آموزان مربوط می شود.

 محمدرضا باغستانی با برشمردن نیازهای مختلف تربیتی دانش آموزان گفت : نیازهای تربیتی دانش آموزان رو به افزایش است و دانش آموزان تشنه کمک در این زمینه هستند.

 وی با اشاره به نیروی انسانی توانمند در استان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه و طرح مدون از حداکثر توان روحانیون معظم به ویژه طلاب جوان در زمینه آشنا نمودن فرزندان جامعه با مبانی اعتقادی ، پاسخگویی به شبهات ، آشنایی با احکام مورد نیاز دانش آموزان بهره برداری لازم را داشته باشیم.

در ادامه این جلسه مسئولان حوزه های علمیه خواهران و برادران یزد ، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده وعاظ در خصوص راههای تعامل حوزه علمیه و وعاظ با آموزش و پرورش و استفاده از روحانیون در مدارس نقطه نظرات خود را ارائه کردند.

یزدفردا