زمان : 26 Khordad 1388 - 22:40
شناسه : 17694
بازدید : 6213
عجمین مدیرکل ارشاد استان:خدمت گذاری شبانه روزی ، پایبندی به ارزش های دینی و مبارزه با اشرافی گری از ویژگی های رئیس جمهور منتخب عجمین مدیرکل ارشاد استان:خدمت گذاری شبانه روزی ، پایبندی به ارزش های دینی و مبارزه با اشرافی گری از ویژگی های رئیس جمهور منتخب

یزدفردا "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در جشن ولادت حضرت فاطمه (س) خدمت گذاری شبانه روزی ، پایبندی به ارزش های دینی و مبارزه با اشرافی گری را از ویژگی های رئیس جمهور منتخب ملت دانست.

به گزارش یزدفردا ، حجه الاسلام احمد عجمین در ابتدا با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) و تبریک حماسه ای که مردم قهرمان و شریف ایران روز جمعه 22خرداد ماه 88 آفریدند ، با بیان آیه شریفه "من يتق الله يجعل له مخرجا و يرزقه من حيث لا يحتسب" به وجود دو نوع نگاه به عالم اشاره کرد و افزود : نگاه اول نگاه مادی است که اصلا توجهی به فراتر از این عالم نداشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه افرادی مادی گرا در زمان پیامبر ایشان را ابتر می دانستند خاطر نشان کرد : به برکت وجود حضرت فاطمه (س) رسالت و امامت تداوم یافت.

حجه الاسلام عجمین نگاه دوم به جهان را نگاه معنوی بیان کرد و اظهار داشت : از ویژگیهای بارز امام خمینی (ره) مبنا قرار دادن خداوند متعال در زندگی و توجه به معنویات بود که باعث ماندگاری و ممتازی ایشان شد.

وی در ادامه با اشاره به هجمه های تبلیغاتی که علیه رئیس جمهور منتخب ملت صورت گرفت خاطر نشان کرد : خدمت گذاری شبانه روزی ، پایبندی به ارزش های دینی و مبارزه با اشرافی گری از ویژگی های رئیس جمهور منتخب می باشد که باعث افتخار کشور است.

وی در پایان با بیان ویژگی های کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و اعلام رضایت از آنها خواستار تداوم همدلی و جدیت بیشتر برای انجام فعالیت های فرهنگی شد.

یزدفردا