زمان : 26 Khordad 1388 - 17:32
شناسه : 17686
بازدید : 6455
محمدرضا تابش :شايد فردا دير باشد محمدرضا تابش :شايد فردا دير باشد

یزدفردا "در میان امواج خروشان مردم در خیابان آزادی حال و هوای روزهای انقلاب اسلامی حس می‌شد. مردم همه مسئولان خود را شرمنده كردند. این همه بزرگواری، جوشش، مقاومت و درایت و خویشتن‌داری واقعاً بی نظیر بود. مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و به صورت واقعی خدمتگزار آنان باشند.

مردمی كه دیروز در خیابانها جمع شده بودند به نتیجه انتخابات معترض بودند و می‌گفتند كه نتیجه رای آنان وارونه اعلام شده است. تمامی مردم استخوان در گلو، خشم سنگینی فرو خورده بودند اما اعتراض مدنی، مسالمت آمیز و بدون خشونت خود را نشان دادند. آنها خواهان احقاق حقوق قانونی خود بودند و از مسئولان می خواستند كه رایشان را به آنان بازگردانند.

پیشنهاد می كنم یك هیأت قوی، شجاع و قابل اعتماد تشكیل شود تا به همه تخلفات رسیدگی كند و واقعیت های پشت پرده این انتخابات را نمایان سازد تا نتیجه بررسی وجدان عمومی جامعه را قانع سازد و اعتماد مردم به مجموعه حاكمیت باز گردد.

توصیة من به مسئولان امر آن است كه پیام صدها هزار نفر مردم حاضر در خیابان آزادی را بشنوند و برای بازگرداندن اعتماد مردم به انتخابات در كشور گام بردارند تا دامنه این اعتراضات گسترش نیابد و شور و نشاط و انرژی حاصل از حماسه حضور مردم به یأس مبدل نگردد و مردم این احساس را نداشته باشند كه تنها از حضورشان برای اعلام درصد بالای مشاركت آنها در انتخابات سوء استفاده شده است و به خواست واقعی آنان مبنی بر تجدیدنظر در روش اداره كشور توجهی مبذول نمی گردد.

همه ما در مقابل این ملت شریف مسئولیم و باید در جهت تحقق خواسته های مشروع و قانونی آنها كه به صورت كاملاً مدنی و مسالمت آمیز و آرام بیان شده، گام برداریم.

اندیشه كنیم. واقع بینانه و منطقی تصمیم بگیریم و در مقابل اراده و خواست مشروع و قانونی مردم تمكین كنیم، شاید فردا دیر باشد.

هان مشو نومید، چون واقف نه ای از سرِّ غیب باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور

یزدفردا