زمان : 26 Khordad 1388 - 01:46
شناسه : 17677
بازدید : 8003
نامه سرگشاده یکی از اساتید دانشگاه خطاب به میر حسین موسوی:از اسلام و قرآن مایه نگذاید  نامه سرگشاده یکی از اساتید دانشگاه خطاب به میر حسین موسوی:از اسلام و قرآن مایه نگذاید

یزدفردا :م-علیزاده :یکی از اساتید دانشگاه طی نامه ای سرگشاده خطاب به مهندس میرحسین موسوی مواردی را در پاسخ به بیانیه ایشان متذکر شده است که عینا منتشر می شود :

بسمه تعالی
جناب آقای موسوی من یک استاد دانشگاهم وبا مسائل حقوقی ارتباط دارم شما به طرح ادعا های بدون مدرک عادت کرده اید

اولاً: شما بر اساس کدام مدرک معتبر میگویید تقلب شده ؟ اگر دارید برای ملت رو کنید و اگر ندارید با چه توجیهی به ارای مردم توهین می کنید؟ در کدام نظام حقوقی جهان ادعای بی دلیل پذیرفتنی است ؟ ثانیاً این که گفتید موج سبز شما برگرفته از عقلانیت و تعالیم دینی است مرادتان همان رقص مختلط دختران و پسران طرفدار شما و حضور شما با آقای خاتمی در میان دختران بی حجاب و صدها مورد منکر دیگر است؟!

ثالثاً جناب آقای میر حسین کدام جریان با خواسته آمریکا وسران استکبار همگام وهمراه بوده و بساز آنها می رقصد و طبق نظر آنها حرکت می کند و مورد حمایت اجماعی آنهاست شما یا دولت احمدی نژاد ؟! و براستی تاکنون کدام گروه مورد حمایت بیگانه را سراغ دارید که خیر خواه کشور و ملت بوده است ؟!

آقای موسوی حقیقت بزودی رو خواهد شد و در این میان یکی دروغگو ویکی مظلوم است تردید نداریم که بزودی مچ دروغگویان و خائنان گیر خواهد افتاد" فانتظرو ا انا منتظرون "

در پایان آیه ای را که نوشتید جواب پیامبران خدا به مردمی است که هر چه به آنها می گفتند به دروغگویی متهم می شدند یعنی همان کاری که شما با آقای احمدی نژاد کردید پس این آیه حق ایشان بود نه شما بهتر است شما به همان حمایت های بیگانگان و دختران وپسران نیمه عریان و پول های باد آورده نشخوار کنندگان دیروز بیت المال که میلیاردی برای شما هزینه کردند مستظهر باشید و از اسلام و قرآن مایه نگذاید

یزدفردا