زمان : 11 Aban 1401 - 13:58
شناسه : 176742
بازدید : 4437
آمادگی کامل سازمان همیاری برای همکاری و تعامل با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان تاکید کرد: آمادگی کامل سازمان همیاری برای همکاری و تعامل با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها محمدرضا عظیمی زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد در دیدار با شهردار طبس بر آمادگی کامل این سازمان برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری ها و دهیاری ها در اجرای پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش یزد فردا "محمدرضا عظیمی زاده" مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان در دیدار با "محمد نصیری" شهردار طبس ‌‌تصریح کرد: ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان ‌یزد به سازمان همیاری شهرداری ها سپرده شده که تاکنون ساخت بیش از ٣ هزار واحد در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.
عظیمی زاده ادامه داد: به دنبال آن هستیم به عنوان یار و یاور دولت در پروژه های شهری به صورت جدی وارد شویم و سازمان همیاری شهرداری های استان برای همکاری و تعامل بیشتر با شهرداری ها و دهیاری ها در اجرای پروژه های عمرانی و با کیفیت قابل قبول آمادگی کامل دارد. مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ‌های استان در پایان خاطر نشان کرد: سازمان همیاری در استان یزد ۱۷ پروژه فعال در شهرهای یزد، مهریز، اشکذر و ‌زارچ در دست اجرا دارد و این پروژه ها با قوت و قدرت و حمایت شورای مسکن استان در حال انجام است.
محمد نصیری شهردار طبس نیز در این دیدار شهر طبس را دارای آب و هوای مناسب در فصل پاییز و زمستان و یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی برای بهره بردن از زیبایی های این شهر دانست و اظهار امیدواری کرد: بتوان در حوزه مدیریت شهری پروژه مشترکی را با سازمان همیاری شهرداری های استان یزد آغاز کرد و در نهایت به بهره برداری رساند.