زمان : 08 Aban 1401 - 17:34
شناسه : 176689
بازدید : 3844
دیدار رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان با معاون استاندار یزد دیدار رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان با معاون استاندار یزد رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد با معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، « محمد رضا دهقانی فیروزآبادی » رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد به منظور بررسی برنامه های و فعالیت های پیش روی این سازمان با « محمد علی شاه حسینی » معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد.

معاون استاندار یزد در حاشیه این دیدار با اشاره به جایگاه تأثیر گذار و اساسی جهاد دانشگاهی در حوزه علم، فناوری و دانش بنیان اظهار داشت: فعالیت‌های این‌ سازمان بستر لازم برای آموزش و کارآفرینی جوانان را فراهم کرده است.

شاه حسینی خواستار برنامه ریزی فعالیت ها و اقدامات سازمان جهاد دانشگاهی بر مبنای توجه به حوزه دانش بنیان شد و خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی برای بهره‌وری از میوه علم، دانش و توسعه فناوری و دانش بنیان می تواند گام های اساسی را بردارد.

در این دیدار رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گزارش از اقدامات انجام شده و طرح ها و فعالیت های پیش روی این سازمان ارائه نمود.