زمان : 17 Mehr 1401 - 09:52
شناسه : 175800
بازدید : 4216
نمایشگاه یک فصل کودکی همراه با آشواره غذاهای سنتی محلی بهاباد افتتاح شد به مناسبت هفته جهانی کودک نمایشگاه یک فصل کودکی همراه با آشواره غذاهای سنتی محلی بهاباد افتتاح شد مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهاباد از افتتاح نمایشگاه یک فصل کودکی به مناسبت هفته جهانی کودک در بهاباد خبرداد وگفت : این نمایشگاه همراه با جشنواره غذاهای سنتی محلی بهاباد با حضور جمعی از مسئولین در کانون پرورش فکری کودکان بهاباد افتتاح شد .

راضیه حداد زاده درحاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت : نمایشگاه یک فصل کودکی شامل کارهای دستی کودکان ونوجوان میباشد که درزمینه های مختلف طی یکسال گذشته دراین کانون آنهاراساخته اند دراین نمایشگاه به معرض عموم گذاشته شد .

وی همچنین از گشایش جشنواره غذاهای سنتی ومحلی بهاباد دراین کانون خبرداد وگفت : این جشنواره با هدف ترویج غذاهای سالم برای کودکان غذاهائی که توسط مادران طبخ گردید به معرض دید عموم قرارگرفت .

مدیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بهاباد با بیان اینکه هفته ملی کودک فرصتی برای توجه به این قشر آینده‌ساز و همچنین همراه کردن بیشتر خانواده‌ها، جامعه و مربیان با فرایندهای تربیت کودکان است افزود: دوران کودکی یکی از حساس‌ترین دوران زندگی انسان‌ها است که در صورت قرار گرفتن در یک فرآیند صحیح تعلیم و تربیت می‌تواند پایه‌های آینده متعالی کشور را محکم کند.

خانم حداد زاده تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مرجع رسمی در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان وظیفه خود می‌داند تمام تلاش خود را برای تعالی و تربیت نسل کودک در این سرزمین انجام دهد.

وی با بیان اینکه کودکان ارزشمندترین و مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه‌ محسوب می شوند، تاکید کرد: تمامی بزرگسالان اعم از والدین، مسوولان دستگاه های مختلف، معلمان و مربیان باید در راستای تقویت خردورزی، خلاقیت، تعهد و مسوولیت پذیری و تقوای این هدیه های پاک خداوند نقش آفرین باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهاباد افزود: نشاط ‌بخشی به این قشر به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه ها از جمله کانون محسوب‌ می‌شود و بر همین اساس، تکیه بر شادی، نشاط و آموزش همراه با بازی و نوع آوری همواره در دستور کار برنامه های کانون قرار دارد.

این نمایشگاه تا پایان هفته جهانی کودک ونوجوان ادامه دارد .....

انتهای پیام /