زمان : 22 Khordad 1388 - 21:33
شناسه : 17562
بازدید : 570
حماسه حضوز3:مردی 76ساله به همراه همسر 57 ساله خود برای اولین بار در یزد رای داد حماسه حضوز3:مردی 76ساله به همراه همسر 57 ساله خود برای اولین بار در یزد رای داد

حماسه حضوز3:مردی 76ساله به همراه همسر 57 ساله خود برای اولین بار در یزد رای داد

یزدفردا :استقبال بی سابقه مردم از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری  در حدی بود که حتی افرادی که در 2 خرداد 76 هم پای صندوق های رای نیامده بودند این دوره پای صندوق های رای حاضر و رای خود را به صندوق انداختند .

به گزارش خبرنگار یزدفردا :فتح الله -فولادی   76 ساله کامند بازنشسته راه آهن امروز صبح به همراه همسر 57 ساله خود به یکی از صندق های آخذ رای در خیابان سید گل سرخ یزد مراجعه و رای خود را به صندوق انداخت .

این مرد ایرانی که خود را به خبرنگاریزدفردا اهل سمنان وهمسرش را اهل  تبریز  معرفی کرد اظهار داشت :من و همسرم طی سالهای گذشته در هیچ یک از انتخابات  شرکت نکرده و برای اولین بار این دوره  هم در زمان تبلیغات در حد توانم فعالیت نموده و هم به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت نمودم و امیدواریم هرکس که در این انتخابات رای آورد خود را رییس جمهور تمام ایرانیان و رای دهندگان بداند .

وی در پایان به خبرنگار ما گفت :این انتخابات از جهات مختلف برای ایران سرنوشت ساز بوده و قطعا رییس جمهور آینده بایستی با درایت و مدیریت خود ایران را ایران به تمام معنا نماید .

یزدفردا