زمان : 21 Khordad 1388 - 09:21
شناسه : 17549
بازدید : 12850
احمدي‌نژاد در برنامه تلويزيوني   :رقيب عرصه را باخته و به دنبال ايجاد تنش است احمدي‌نژاد در برنامه تلويزيوني :رقيب عرصه را باخته و به دنبال ايجاد تنش است

  محمود احمدي‌نژاد كانديداي دهمين دوره رياست جمهور امشب در ادامه فرصت كمتر از 20 دقيقه‌اي كه از سوي صدا و سيما و بدليل صحبت‌هاي انتقادي ساير كانديداها در غياب وي، در اختيارش قرار گرفته بود، اظهار داشت: ما قبول داريم مشكلات هست، گراني هم هست، كي گفتيم نيست؟ به خاطر همين است كه 24 ساعته كار مي‌كنيم. مي‌گوييم راه‌حل بدهيد كه اين مشكلات را حل كنيم.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه هم‌اكنون دو رويكرد در انتخابات حضور دارد، اظهار داشت: رويكرد اول عدالت‌گستري را گداپروري مي‌نامد و دفاع از عزت ملت در مجامع جهاني را ماجراجويي مي‌نامد و رويكرد ديگر خود را خادم ملت مي‌نامد و معتقد است كه بايد از عزت ملت دفاع كرده و عدالت را برپا كند.
اين كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: ما در ساختن كشور، در مبارزه با فساد و دفاع از عزت ملت بسيار جدي بوده و به دنبال اصلاحات اساسي در اقتصاد هستيم و زيرساخت‌هايش را نيز آماده كرده‌ايم و چهار سال روي اين زيرساخت‌ها كار كرده‌ايم و انشا‌ء‌الله درباره كاهش قيمت‌ها، اشتغال، مسكن، ازدواج، علم و ... برنامه‌هاي گسترده‌اي شروع شده و ادامه پيدا خواهد كرد.
احمدي‌نژاد افزود: اين مطلب را هم خدمت مردم عزيز عرض كنم كه ما اطلاع دقيق داريم كه آنها باور كرده‌اند كه صحنه را واگذار كرده‌اند و ملت به صحنه آمده است و بازي را باخته‌اند لذا به دنبال ايجاد تنش هستند. لذا من از ملت خواهش مي‌كنم كه آرامش را حفظ كنند.
وي تأكيد كرد: هيچ كسي حق ندارد به نام من به كسي تعرض كند يا موجب تنش بشود لذا ارامش را حفظ كنيد؛ انشاء‌الله اين چند روز هم مي‌گذرد و دوران درخشان ديگري در زندگي ملت ايران در افق بالاتري پيدا خواهد شد.
احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود، با بيان اينكه من بايد از ملت عزيز ايران بخاطر همه همراهي‌ها، خوبي‌ها، بزرگواري‌ها و تحملشان تشكر كنم، اظهار داشت: در دوره انتخابات وقت من بسيار محدود بود، چند استان را رفتم و بعضي استان‌ها را نرفتم، عذرخواهي مي‌كنم؛ ان‌شاء‌الله در اولين فرصت خدمت آنها خواهم رسيد.
اين كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: من از همه اقشار صميمانه تشكر مي‌كنم، قبلا هم تشكر كردم؛ لذا اينجا ديگر نمي‌خواهم دوباره تكرار كنم.
احمدي‌نژاد در پايان گفت: به قول خواجه شيراز، حافظ عزيز، گر بود عمر به ميخانه رسم بار دگر / بجز از خدمت رندان نكنم كار دگر