زمان : 21 Khordad 1388 - 09:19
شناسه : 17548
بازدید : 9502
حجت الاسلام والمسلمين صديقي در گفت‌وگو با فارس: راي به احمدي‌نژاد همانند جهاد در راه خداست حجت الاسلام والمسلمين صديقي در گفت‌وگو با فارس: راي به احمدي‌نژاد همانند جهاد در راه خداست


 
حجت الاسلام والمسلمين صديقي در گفت‌وگو   فارس با اشاره به اين كه اين شب‌ها شب ارتباط با خداست گفت: اين شب‌ها شب عمل به آيه « وابتغوا اليه الوسيله و جاهدوا في سبيله لعلكم تفلحون» است . بايد با تمام توان هوشياري را حفظ كرد.
ايشان تاكيد كرد: تقويت دولت ،‌پيشگيري از فتنه‌ها انشاالله كمك به افزايش راي آقاي احمدي‌نژاد است. اين را به عنوان يك جهاد في‌سبيل الله و با قصد قربت بايد انجام داد.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي افزود: توسل به حضرات معصومين (ع) خصوصا وجود مبارك حضرت زهرا(س) ،‌امام حسين (ع) ، شهداي كربلا و امام زمان ارواحنا فدا كارساز و نتيجه ساز است.اين‌ها را بايد انشاالله در اين شب‌ها هر كسي مي‌تواند انجام دهدو ارتباطي با اين انوار الهي برقرار كرده و دعا كند تا با تقوا كه زمينه مقبوليت است نتيجه نهايي حاصل شود. انشاالله دور از هوا و هوس براي دين و آرامش مردم و براي عزت شيعه و براي خشنودي نائب ايشان خواهد شد.
ايشان تاكيد كرد: رهبري عزيزمان هم مرجع و هم رهبر است و رضايتشان هم رضايت خداوند متعال خواهد بود. اين‌ها را بايد به يكديگر گفت و تاكيد نمود كه اين عمل به عنوان يك جهاد قربة‌ الي الله محسوب مي‌شود . امشب و فردا شب، شب توسل و شب جهاد است و شب توبه و تقواست. خداوند درهاي رحمتش باز است و دعا كنيد تا نصرتش را نازل بفرمايد.