زمان : 21 Khordad 1388 - 04:10
شناسه : 17536
بازدید : 18300
اعلام حمایت عضو اصولگرای شورای اسلامی شهریزد از میرحسین موسوی اعلام حمایت عضو اصولگرای شورای اسلامی شهریزد از میرحسین موسوی

یزدفردا :بخشي از سخنراني آقاي مهندس محمدرضا كوچك زاده عضو اصولگراي شوراي اسلامي شهر يزد در فرهنگسراي شهرداري با حضور جمعي از اعضاء انجمن متخصصين استان يزد و ميهمانان مورخ 16/3/88  برگزار شد .

به گزارش خبرنگار یزدفردا مهندس کوچک زاده سخنان خود را اینگونه ایراد نمود:

با تشکر از برگزار کنندکان اين جلسه و خير مقدم به ميهمانان گرامي
بنده نيز مثل هر ايراني مسلمان ديگر آرزوي سربلندي ميهن عزيز خود را دارم و در فضاي تبليغاتي مفيد بوجود آمده با کنجکاوي، ديدگاهها و نکته نظرهاي نامزدهاي محترم رياست جمهوري دوره دهم را تعقيب مي کنم تا هم از بيانات آنها بهره مند شوم و هم بتوانم اصلح را برگزينم. يعني کسي را که نسبت به ديگران لايق تر باشد و بتواند خردمنداته تر با خطاي کمتر عمل کند و در شرايط فعلي بهتر بتواند ما را به ساحل مقصود برساند را انتخاب نمايم. نکته قابل توجه اينکه نبايد از نقد و انتقاد هراس داشته باشيم. بطوريكه رمز موفقيت کشورهاي پيشرفته را وجود مکانيزم نقد عملکرد مسئولين مي دانند و در اسلام هم داريم که در زمان امام جعفر صادق (ع) يک يهودي مستمري مي گرفت که هرچند وقت يکبار بيايد مشکلات را مطرح و عملکردها را نقد نمايد.
عليرغم احترامي که به همه نامزدها قائل هستم تاکنون آقاي مهندس ميرحسين موسوي را نسبت به بقيه مناسب تر مي دانم چون در ايشان موارد زير را در مقايسه با ديگران ممتازتر ديده ام.
الف) بعضي از امتيازات:
1- تخصص و تجربه و سابقه نسبتاً خوب در امر کشورداري و مديريت بحران در زمان جنگ
2- خرد گرائي، روشنفکري و در عين حال التزام عملي ايشان نسبت به اسلام و انقلاب و ولايت فقيه
3- متانت و داشتن جاذبه خوب براي جذب فعالين و اشخاص متخصص و متعهد و کارآمد جامعه بلکه همه آحاد جامعه ايران اسلامي
4- آينده نگري و اعتقاد به برنامه ريزي و نگرش سيستمي با ايجاد نهادهاي لازم و استفاده از مديريت الکترونيک در راستاي تحقق عدالت اجتماعي و پيشبرد امور زير بنائي مورد نياز جامعه و اداره امور کشور
5- در عين داشتن برنامه و ديدگاه هاي کلان در اداره امور کشور، توجه به ريزه کاريهاي اجرائي با توجه به سوابق ايشان و آنچه در مصاحبه ها و مناظره ها ذکر کرده اند که جمع اين دو ضروري و با اهميت است و کمتر در بقيه نامزدها وجود دارد.
6- فرهنگي بودن و داشتن ادب اجتماعي و نيز داشتن روابط عمومي مناسب، که گفته اند
(ادب مرد به ز دولت اوست). ياد آوري مي شود در زمان امام حسن مجتبي (ع) فردي با بداخلاقي و جسارت با ايشان برخورد کرد ولي ايشان با ادب و دلجويي او را شيفته خود کردند و اين درسي است براي همه ما
7- صداقت، تواضع و مشورت پذيري در اداره امور و در تصميم گيري ها با انتخاب مشاورين در سايه و غيره که "خودمحوري" آفت بزرگي است و بفرمايش مولا علي (ع) من مشاور الرجال شارک في عقولها
ب) بعضي از شبهات مطرح شده در مورد ايشان
1- کمبود تحرک و توان فيزيکي به لحاظ سن بالا که با برنامه ريزي به منظور استفاده از نيروهاي لايق و جوان قابل جبران است.
2- احتمال سوء استفاده بعضي از طرفداران که با انگيزه اي خاص و يا با بي بندوباري به ميدان آمده اند که قابل پذيرش جامعه ما نيست و از هم اکنون بهتر است حساب خود را با آنها جدا کنند.
3- شبهه در کمبود شجاعت در تصميم گيريها مربوط به روابط خارجي که اين نيز قابل اصلاح است و با وجود رهبر معظم انقلاب جاي نگراني نيست. (قابل ذکر است که رئيس جمهور، رئيس قوه اجرائي کشور است و وظايف و اختيارات او را قانون مشخص کرده است و نامحدود نيست.) در عين حال كه حافظ مي گويد:
آسايش دو گيتي تفسير اين دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
ولي در جاي ديگر داريم:
برو قوي شو اگر عزم زندگي داري که در طبيعت انسان ضعيف پامال است
در خاتمه از خداوند متعال سعادت و سربلندي ملت شريف ايران را آرزو مي کنم و به اين دعاي شريف متوسل مي شويم که «اللهم اهدنا من عندک واحفظ علينا من فضلک واَنشرعلينا من رحمتک وانزل علينا من برکاتک»
والسلام
عضو شوراي اسلامي شهر يزد
محمد رضا کوچك زاده