زمان : 21 Khordad 1388 - 04:03
شناسه : 17534
بازدید : 16171
اين است صداقت؟! اين است صداقت؟!

یزدفردا "مهدی رعد:در تاريخ خوانده‌ايم كه فلان سلطان براي اين كه بتواند نظر مردم را جلب كند و به حكومت برسد به گونه‌اي خود را به نسل پيامبر اسلام و سادات منتسب مي‌ساخت امروز نيز كساني پيدا شده‌اند كه براي نيل به اين منظور به هر كاري دست مي‌زنند از جمله انداختن شال سبز به دور گردن كه در ميان عامه مردم نشان افراد سيد است آقاي حسين رهجو كه بعدها تغيير نام داده و به ميرحسين موسوي موسوم مي‌گردد امروز در موقع انتخابات ناگهان يك پله ترقي نموده و با شال سبز در انظار ظاهر شده و بر زبان و رسانه‌هاي طرفدارانش با عنوان سيدحسين ياد مي‌شود. در حالي كه نه پدرش سيد است نه مادر وي بله فقط مادربزرگ وي سيده بوده در صورتي كه آقاي احمدي‌نژاد فرزند مادري سيده است و آيت‌الله علامه مصباح در عبارتي وي را از ذرية زهرا(س) ناميد اما گردش روزگار اينگونه بوده است.
البته اين كار حضرات اصلاح‌طلب هدفي جز جلب آراء ملت دوستدار اهل بيت ندارد و گويا مراد اين جماعت از طرح شعار (صداقت آري دروغ نه)!! اين قضيه و دهها مصداق قلب حقايق شبيه اين جريان باشد! و به راستي چگونه كساني كه بهره‌شان از راستگويي و صداقت همين است شعار صداقت سرداده و با هياهو و جنجال نسبت به كار نامة عملكرد دولت شعار دروغ است دروغ است را ساز كرده‌اند؟! شعاري كه فريادزدن آن جماعت به اصطلاح اصلاحات است و طبل هماهنگ و موزيك آن را سران استكبار مي‌زنند و رقص آن را گروه‌هاي منزجر از دين مي‌كنند كه در برج ميلاد حتي نتوانستند به تظاهر حضرات كه سعي كردند با آوردن پرچم‌هاي آيات و صلوات دوران دفاع مقدس مردم را فريب دهند صورت موجه دهند و به جاي زيرانداز بر روي اين پرچم‌ها نشستند! و با پخش نمادين خبر ارتحال امام دقايق طولاني به كف و سوت و رقص خوشحالي گذشتة خود از مرگ امام را اعلان داشتند!!
و به راستي با آن خاطرة تلخ حاكميت ارزش ستيزان اصلاح‌طلب ملت مسلمان ايران دوباره چگونه به آنان رأي داده و مجدداً به اين چاله فرو خواهد افتاد؟!

یزدفردا