زمان : 20 Khordad 1388 - 23:22
شناسه : 17521
بازدید : 16410
اطلاعیه مهم رییس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در یزد در مورد انتخابات اطلاعیه مهم رییس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در یزد در مورد انتخابات

یزدفردا "رییس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در یزد با صدور بیانیه ای ضمن دعوت مردم جهت شرکت در انتخابات  از کلیه مردم شریف یزد دعوت نمود با حفظ آرامش و عدم توجه به جوسازیهایی که سعی در بر هم زدن شرایط موجود دارند تمامی دشمنان و بدخواهان ملت را نا امید سازند .

متن کامل این اطلاعیه که یک نسخه از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است  به شرح زیر می باشد :

امام خمینی (ره):میزان رأی ملت است
در آستانه روز 22 خرداد ،روز سرنوشت ساز هستیم. روزی که مردم آگاه و غیور با شرکت عالمانه خود در انتخابات ،آینده و مسیر حرکت جامعه خود را رقم خواهند زد.
در حالیکه در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی می باشیم حرکتهایی را شاهدیم که گویای وحشت عده ای از اقبال عمومی مردم به حضور گسترده در انتخابات روز جمعه می باشد .عده ای که هیچ گاه خاطره خوشی از حضور مردم نداشته و خواهان سطح پایین مشارکت مردم می باشند کسانی که با ایجاد اغتشاش و آشوب سعی در جلوگیری از وقوع این حماسه دارند.
بدینوسیله از کلیه مردم شریف یزد دعوت می نماییم با حفظ آرامش و عدم توجه به جوسازیهایی که سعی در بر هم زدن شرایط موجود دارند وبه انحاء مختلف از جمله شایعات تخریبی در مورد کاندیداها و سایر اقدامات می خواهند باعث دلسردی مردم شوند با شرکت گسترده خود در روز 22 خرداد 88 حماسه ای به عظمت 22 بهمن 57 بیافرینند و تمامی دشمنان و بدخواهان ملت را نا امید سازند .
در پایان به مردم آگاه و فهیم اطمینان خاطر می دهیم که به سهم خود تمام سعی خود را درپاسداری از رأی آنان داشته و چنانچه انحرافی در این خصوص مشاهده نماییم از تمامی امکانات خود برای اطلاع رسانی شفاف و گسترده دریغ نخواهیم ورزید.
محمد مهدی شرافت

رئیس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در استان یزد