زمان : 06 Mordad 1401 - 11:26
شناسه : 174744
بازدید : 3799
 برگزاری شب شعر همزمان با ایام ماه محرم در تمامی شهرستان های استان یزد معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد؛ برگزاری شب شعر همزمان با ایام ماه محرم در تمامی شهرستان های استان یزد یزدفردا: حکیمیان از برگزاری مراسم های شب شعر حسینی همزمان با ایام ماه محرم در تمامی شهرستان های استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: علی حکیمیان معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و ماه محرم، از برگزاری مراسم ویژه شب شب در تمامی شهرستان های استان خبر داد.

وی افزود: این مراسم ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها برگزار می شود که دستگاه های فرهنگی نیز در برگزاری آن برنامه های ویژه خود را برگزار می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: شعرخوانی آیینی، مرثیه خوانی با نوای نی، معرفی کتاب، معرفی جلوه های تعزیه از جمله برنامه های این مراسم های شب شعر است.

حکیمیان گفت: هدف از اجرای این نشست ها، برپایی عزای امام حسین (ع) در برنامه های فرهنگ و استفاده از زبان شعر در رثای اهل بیت (ع) است.

وی افزود: شناسایی ظرفیت های فرهنگی، هنری و ادبی نیز از اهداف دیگر این نشست ها است که امیدواریم بتوانیم به مناسبت های مختلف این برنامه ها را اجرایی کنیم.