زمان : 18 Khordad 1388 - 14:03
شناسه : 17460
بازدید : 21458
بر اساس اسناد وزارت علوم :زهرا رهنورد در مقطع تحصيل دوره دكترا فوق ليسانس نداشته است بر اساس اسناد وزارت علوم :زهرا رهنورد در مقطع تحصيل دوره دكترا فوق ليسانس نداشته است

 
اين منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با بيان اين‌كه زهرا رهنورد همزمان در 3 رشته در 2 مقطع دانشگاهي، تحصيل كرده است، افزود: چگونگي ادامه تحصيل زهرا رهنورد در مقطع دكتري بدون داشتن مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد از سوي وزارت علوم پيگيري حقوقي مي‌شود.
وي گفت: زهرا رهنورد از سال 69 شروع به تحصيل در مقطع فوق ليسانس در رشته علوم سياسي دانشگاه آزاد مي‌كند و همزمان در سال 70 در رشته هنر مقطع كارشناسي ارشد تحصيل خود را ادامه مي‌دهد.
وي با تأكيد بر اين‌كه زهرا رهنورد كارمند رسمي دانشگاه تهران بوده و در زمان تحصيل از مرخصي استفاده نكرده است كه اين برخلاف قانون است، افزود: ارتقاي استادياري به دانشياري و دانشياري به استادي زهرا رهنورد در دانشگاه تهران تأييد نشده است و وي تأييده ارتقاي خود را از وزارت علوم دريافت كرده است.
وي ادامه داد: زماني كه دانشگاه به مدارك تحصيلي مشكوك مي‌شود يا مغايرتي در آن مي‌بيند براي ارتقاي اساتيد پرونده‌ها را به وزارت علوم ارسال مي‌كند، در جريان ارتقاي زهرا رهنورد نيز پرونده وي به هيئت مركزي وزارت علوم ارسال و توسط توفيقي وزير علوم وقت تأييد شده است.
وي با تأكيد بر اين كه هيچ دانشگاهي نمي‌تواند مدعي شود كه دانشجو در آن زمان مي‌توانسته بدون داشتن مدرك كارشناسي ارشد در مقطع دكترا ادامه تحصيل دهد، اظهار داشت: تحصيل دانشجو بدون داشتن مدرك كارشناسي ارشد در مقطع دكترا غيرقانوني است.
وي درباره مستندات پرونده تحصيلي زهرا رهنورد گفت: در حال حاضر مستندات پرونده تحصيلي زهرا رهنورد بر روي سايت وزارت علوم به نشاني www.msrt.ir قرار دارد، اسم اصلي زهرا رهنورد، زهره كاظمي است.