زمان : 06 Tir 1401 - 13:32
شناسه : 174239
بازدید : 3641
سرانه ورزش کارگری استان با بهره برداری از چندین پروژه تا پایان سال جاری افزایش قابل قبولی دارد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: سرانه ورزش کارگری استان با بهره برداری از چندین پروژه تا پایان سال جاری افزایش قابل قبولی دارد یکی از اهدافی که این اداره کل همیشه به دنبال آن بوده است، تندرستی، شادابی و سلامت جسم و روح کارگران شریف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پور سلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

فلاحتی در این نشست با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در ورزش کارگری وجود دارد گفت: این اداره کل فضاهای ورزشی مناسبی برای امر ورزش کارگران در مرکز استان و اکثر شهرستان های استان دارد که می توان با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان و شهرداری ها برنامه های مشارکتی در حوزه ورزش برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری چندین مجموعه به فضای ورزش کارگری استان اضافه می شود تصریح  کرد: یکی از اهدافی که این اداره کل همیشه به دنبال آن بوده است، تندرستی، شادابی و سلامت جسم و روح کارگران شریف است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در رشته های مختلف ورزش کارگری ورزشکاران مقام آور و مدال آور جهانی و کشوری در استان یزد دارید و این مهم می طلبد که با برنامه ریزی، ورزش را در جامعه کارگری استان که بیش از 80 درصد جمعیت را تشکیل می دهد نهادینه کنیم.

این مقام مسئول استانی ادامه داد: متاسفانه به علت کم تحرکی شاهد انواع بیماری ها همانند دیابت در سطح استان هستیم که وضعیت نگران کننده ای دارد. باید به سمتی گام برداریم که ورزش بیش از پیش مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش کارگری استان در زمینه برگزاری همایش های کوهپیمایی بسیار فعال هست، تصریح کرد: در صورت واگذاری زمین به این اداره کل، آمادگی ساخت کمپ کوهنوردی مناسب در مسیر قله شیرکوه استان را اعلام می کنیم. کمپ مناسبی که امکانات بهداشتی و استراحتگاه مناسبی برای کوهنوردان را فراهم نماید.

در این نشست پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان نیز با استقبال از برگزاری رویدادهای ورزشی به صورت اشتراکی همراهی خود و مجموعه ورزش و جوانان را اعلام کرد.