زمان : 16 Khordad 1388 - 12:58
شناسه : 17401
بازدید : 14131
جنگ صالحین :آیا تقابل احزاب سیاسی با یک نهاد عظیم روحانی خدشه به اعتماد مردم به روحانیت  نخواهد بود؟ جنگ صالحین :آیا تقابل احزاب سیاسی با یک نهاد عظیم روحانی خدشه به اعتماد مردم به روحانیت نخواهد بود؟


یکی از نعمت هایی که خداوند به بشر ارزانی داشته عقل است که فلاسفه از آن بعنوان پیامبر درونی نـــام برده اند لذا من در این یادداشتها خطابم به تفکر و اندیشه خوانندگان محترم است.



اصلا هم نمی خواهم شما را حساس کنم یعنی با دقت به مصادیقی که ذیلا می آید توجه فرمائید.



1 ـ در شهر اصفهان آیت ا... مظاهری معلم اخلاق ورئیس حوزه علمیه اصفهان رای دادن به آقای احمدی نژاد را اجر جهاد می دانند و آیت ا... طاهری در اصفهان رای دادن به آقای مهندس میر حسین موسوی را واجب دانسته اند.
2 ـ امام می فرمایند تا هاشمی زنده است انقلاب هم زنده است اما دکتر احمدی نژاد از وی به عنوان مافیای خطر ناک اقتصادی و سیاسی نام می برد یعنی ریاست مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خائن ومفسد است ! یا آقای ناطق نوری بعنوان رئیس دفتر بازرسی رهبری مجرم اقتصادی است!!

3 ـ سازمان بازرسی کل کشور ـ دیوان محاسبات رسما دولت آقای احمدی نژاد را مخالف از قانون اعلام کرده و نسبت به سوء تبلیغات روزنامه ایران ـ جام جم و صدا و سیما اعتراض نموده وخواستار بی طرفی می شوند از سویی دولتمردان کابینه نهم مدعی نداشتن بلندگو هستند و مـــسلما شما خواننده عــــــزیز اثر گذاری رسانه ملی را منکر نیستید .

4 ـ تا الان که این یادداشت را تنظیم می کنم یکصد و دوازده تشکل رسمی دولتی و سیاسی از آقای مهندس میر حسین موسوی رسما حمایت کرده اند اما جامعه مدرسین قم با وجود مخالفتهایی که در آن بوده است از آقای احمدی نژاد حمایت کرده اند ، که اگر جامعه مدرسین از مجموعه غیر روحانی بود اشکالی نداشت.
براستی آیا تقابل احزاب سیاسی با یک نهاد عظیم روحانی خدشه به اعتماد مردم به روحانیت، نخواهد بود؟
5 ـ در محله ما آخوند بزرگوار ی است که بین دو نماز در مسجد اعلام کرد مردم اسلام در خطر است ، جهانخواران دست به یکی کرده اند دکتر احمدی نژاد بر زمین بخورد ونابود شود. لذا از نماز و روزه رای دادن به احمدی نژاد بالاتر است و بیائید دل امام زمان را شاد کنیم!! یعنی اگر هر کس غیر از احمدی نژاد، برابر است با نابودی اسلام !!(جل الخالق)
6 ـ از همه بدتر عملکرد شورای نگهبان با حضور فقهای عالی مقام با چنین حرکاتی زیر سوال رفته است یعنی اگر به فرمایش مقام معظم رهبری این 4 نفر صالح هستند ، پس اظـــهار نـــظرهای افراطی احمدی نژاد چه معنا یی دارد و اگر برخی از آنان ناصالحند پس در ماهیت عملکرد شورای نگهبان باید تردید نمود.
علی ایحال ایکاش روحانیت محترم در گیر مسائل گروهی نمی شد و رای پدرانه می داد ومردم را به حضور گسترده و تفکر در انتخاب اصلح با بیان معیارهائی ارشاد می نمود.
من به دلیل استقلال ، سوابق کاری و حمایتهای حضرت امام (ره)، از جناب آقای موسوی حمایت می کنم و ایشان را کاندیدای اصلح از لحاظ تعقل می دانم و از بی پروائی آقای احمدی نژاد شدیدا گلایه نموده که برای بر مسند قدرت بودن از بی آبرو کردن افراد مومن ابا ندارند و براستی چگونه از بزرگان انقلاب، این مرد چنین سخن می گوید در حالی که در نماز جمعه پشت سر ایشان اقتدا می کنند.
متاسفم از درگیریهایی که بین صالحین است و از این جنگ ودعوای صالحین باید ترسید که پایه های اعتقادی مردم را سست نماید.
خدایا توفیق تشخیص درست و خدمت به دینت را آنگونه که صلاح می دانی به همه ارزانی داده و آنچه مصلحت و نفع ملت است، مقدر فرما. انشاءا...

واین سخن آیت ا... جوادی آملی نصب العین همه قرار گیرد که:



((خداوند در برابر کسی که از راه خلاف بخواهد به مقصد برسد صبر ندارد.))

یزدفردا