زمان : 05 Khordad 1401 - 21:13
شناسه : 173960
بازدید : 5951
عملکرد فولاد بافق بالاتر از حد تصور است معاون قضایی دادستان کل کشور: عملکرد فولاد بافق بالاتر از حد تصور است

 

معاون قضایی دادستان کل کشور عملکرد مجتمع فولاد بافق را فراتر از حد تصور دانست.

معاون قضایی داستانی کل کشور، در حاشیه بازید از سالن نورد، کارخانه ذوب و احیاء مستقیم مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با بیان اینکه قبلا پیشرفت مجتمع فولاد بافق را مانند دیگر کارخانه های بزرگ فولادی کشور از مرکز رصد می کردم و گاهی می خواستم فیلمهای پیشرفتشان را برای من بفرستند و امروز توفیق شد از نزدیک شاهد پیشرفتها باشم، گفت: امروز عملکردی بیش از آن چیز که فکر می کردم اینجا دیدم.

سعید عمرانی در خصوص برنامه قوه قضائیه در حمایت از تولید و اشتغال گفت: برنامه قوه قضاییه در این چند سال اخیر و قبل از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی، سنگ تمام گذاشتن در حمایت از تولید بوده و هر سال همگام با شعار سال با همت عالی در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تاکیدات خود ریاست قوه قضاییه هم در مرکز، دبیرخانه و اعضای ستاد دست در دست هم دادیم تا به عنوان همکار در کنار دولت کمک کنیم که اتفاقات خوبی در حوزه تولید و اشتغال بیفتد.

معاون قضایی دادستانی کل کشور افزود: امیدواریم که در آینده نه چندان دور وارد یک اقتصاد شکوفای متحول شده بشویم و بعد از این جراحی های اقتصادی، وضعیت معیشتی مردم مورد توجه قرار بگیرد و دغدغه هایی که مردم در باب معیشت و گرفتاریها و بیکاریها دارند مرتفع شود.

عمرانی فراخوان جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون توسط مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق را خبری خرسند کننده عنوان و اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد پایان کار در بخش های مختلف این مجتمع باشیم و با رفع چند گره و مشکلی که این مجموعه دارد مسیر تعالی و تحول را طی بکنند و بتوانند با محصولات با کیفیتی که عرضه می کنند هم در داخل و هم در خارج به عنوان صادرات و ارز آوری مورد استفاده قرار بگیرد.
وی حمایت مسئولین استان و شهرستان از تولید و جلوگیری از خام فروشی را مهم دانست و گفت: مسئولین و همکاران ما در استان از کسانی هستند که در حمایت از تولید از ما جلوتر نباشند،عقب تر نیستند و نسبت به همه صنایع این کار حمایتی را انجام می دهند.
لازم به ذکر است در جریان این بازدید، محمد ابویی رییس هیات مدیره فولاد بافق توضیحات لازم را در زمینه عملکرد این مجتمع ارائه کرد.