زمان : 21 Ordibehesht 1401 - 21:07
شناسه : 173857
بازدید : 4661
طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها حق مردم است فرماندار بهاباد: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها حق مردم است یزدفردا: فرماندار بهاباد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان، باتشریح ابعاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، گفت: مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها علاوه بر الزام قانونی، یک الزام عقلی و اقتصادی است.

به گزارش یزدفردا: فرماندار بهاباد در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان، باتشریح ابعاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، گفت: مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها که از شب گذشته با دستور رئیس جمهور آغاز شد، علاوه بر الزام قانونی، یک الزام عقلی و اقتصادی است.

علیرضا تیموری با تاکید بر اینکه دولت نمی‌تواند نسبت به نحوه توزیع یارانه‌ها بی‌تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: دولت با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قصد دارد حق مردم را به خودشان پرداخت کند.

وی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را یک الزام و راهبرد اساسی برای اصلاح اقتصاد کشور توصیف کرد و افزود: تمامی مسئولین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان همه باید در اجرای این امر خطیر همراهی داشته باشند.

تیموری با اظهار اینکه دولت سیزدهم تامین کالاهای مورد نیاز مردم را از وظایف اصلی خود می‌داند و با شجاعت وارد صحنه شده است،‌ بر اطلاع رسانی دقیق و اقناع جامعه در اجرای مطلوب طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکید کرد.

وی از اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان خواست تلاش مجدانه برای نظارت جدی بر وضعیت بازار شهرستان انجام  و این طرح را به خوبی اجرا کنیم تا مردم طعم شیرین آن را احساس کنند.