زمان : 13 Khordad 1388 - 10:30
شناسه : 17316
بازدید : 1685
حاشيه‌هاي همايش حمايت اقشار از كروبي؛ آزادي انديشه با شال سبز نمي‌شه حاشيه‌هاي همايش حمايت اقشار از كروبي؛ آزادي انديشه با شال سبز نمي‌شه


به گزارش   فارس، اين همايش با 30 دقيقه تأخير با حضور رسول منتجب‌نيا قائم مقام حزب اعتماد ملي، عباسي‌فر معاون پارلماني كروبي و ميرهادي رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي آغاز شد كه در ادامه مراسم نيز غلامحسين كرباسچي مشاور عالي ستاد انتخاباتي كروبي و فاطمه كروبي همسر مهدي كروبي نيز به اين جمع اضافه شدند.

* قبل از شروع مراسم آهنگي كردي پخش شد كه مجري از حاضرين در همايش خواست هر فردي با حركات موزون به سبك كردي آشنا است، اجرا كند.

* پس از شروع مراسم و تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد مجدداً موسيقي كردي ديگري پخش شد كه عده‌اي از حاضرين به قسمت جلوي سن آمده و در حضور قائم مقام و رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي به صورتي كردي به اجراي حركات موزون پرداختند.

* در ادامه همايش عباسي‌فر كه اخيراً به عنوان معاون پارلماني از سوي كروبي معرفي شده است طي سخناني گفت: از شما حاضرين انتظار دارم كه تا روز انتخابات يعني 22 بهمن { اشتباه تاريخ را به او يادآور نشدند} حضور خود را در خيابان‌ها با ربان، عكس و پوسترهاي كروبي نشان دهيد.

* وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: همه مي‌توانند كروبي را با عكس وي در ماشين خود سوار كنند و تا مقصد وي را همراهي كنند.

*قرار بود در اين همايش مهدي كروبي حضور يافته و سخنراني كند ولي به دليل حضور در صداوسيما و ضبط برنامه و همچنين از سوي ديگر آماده شدن براي مناظره شب نتوانست در اين همايش حضور پيدا كند.

* هواداران ميرحسين موسوي كه در اين همايش حضور داشتند با حاميان كروبي درگير شدند.

* در اين همايش حاضرين شعارهاي مختلفي سر مي‌دادند كه از جمله آنها «دانشجوي سياسي آزاد بايد گردد»،‌ «كروبي كرباسچي حمايتت مي‌كنيم» و «آزادي انديشه با شال سبز نمي‌شه» سر مي‌دادند.