زمان : 12 Khordad 1388 - 00:42
شناسه : 17279
بازدید : 11369
احمدي‌نژاد: مجبورم برخي پرونده‌ها را باز کنم احمدي‌نژاد: مجبورم برخي پرونده‌ها را باز کنم


به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، دکتر محمود احمدي نژاد پيش از ظهر امروز دوشنبه در اجتماع پرشور مردم پاکدشت پافشاري بر حقوق ملت را يکي از وظايف دولت اسلامي برشمرد و تاکيد کرد: دولت موظف است دست کساني را که راه پيشرفت ملت را سد مي کنند و جلوي آن را مي بندند قطع کند.
رييس دولت نهم با بيان يکي از مصادق فساد اقتصادي در چهار سال گذشته و برخوردي که با مدير متخلف در اين زمينه صورت گرفت اظهار داشت: ما تهمت ها، توهين ها، بي ادبي ها و فشارها را تحمل مي کنيم اما امضاي قرارداد يک ريال عليه ملت را تحمل نمي کنيم.
احمدي نژاد افزود: در سال هاي اخير براي مصالح کشور و اين که در گير مساله هسته اي و لشکرکشي دشمن بوديم ورود به اين بگومگوها و بازي ها مانع اصلاحات اساسي مي شود.
احمدي نژاد خاطر نشان کرد: وارد مباحث نشدم و اعلام کردم هر کسي توهين و بدي کرده است مي بخشم.
رييس جمهوري در عين حال تصريح کرد: امروز براي دفاع از حقوق ملت مجبورم پرونده گروهي را که 24 سال در مراکز اصلي دولت و حکومت حزبي بودند و براي خود کار مي کردند و ريشه مشکلات به انديشه و عمل آنان برمي گردد، باز کنم.
وي خاطر نشان کرد: برخي صفحات اين پرونده را در برابر چشمان ملت قرار مي دهم و به دور از تهمت، بد و بيراه و بي ادبي آنچه را اتفاق افتاده است در تلويزيون خواهم گفت.
احمدي نژاد تصريح کرد: اگر خدا توفيق داد و ملت بار ديگر مرا انتخاب کرد همه آنها را در پيشگاه ملت محاکمه مي کنيم و حقوق ملت را به بيت المال برمي گردانيم.