زمان : 21 Farvardin 1401 - 10:25
شناسه : 172759
بازدید : 3498
حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مساجد، با اجرای طرح کودک فیروزه ای رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مساجد، با اجرای طرح کودک فیروزه ای رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: ویژه برنامه کودک فیروزه ای با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان،در ایام ماه مبارک رمضان هر روز در یکی از مساجد سطح شهر برگزار می‌شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: حجت الاسلام والمسلمین "مجتبی صداقت" ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با آغاز ایام این ماه مبارک رمضان ویژه برنامه کودک فیروزه ای با هدف محوری "تلاش برای رشد و تربیت کودک" با محوریت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 30 روز در 30 مسجد سطح شهر برگزار می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه کودکان و نوجوانان مهم ترین سرمایه آینده، خانواده ها، کشور و تاریخ است، افزود: اهداف عملیاتی برنامه ریزی شده برای این طرح میتوان به تعمیق باورهای دینی در نسل کودک و نوجوان، آشنایی و انس با فضای مذهبی و مسجد و نقش رابطه شاد در مسجد در ذهن مخاطبان اشاره کرد.

وی افزود: در این ویژه برنامه نمایش آموزشی، اجرای جنگ شادی، برگزاری بازی های متنوع، نقاشی، نقالی، سرود، نمایش عروسکی و مسابقه از جمله برنامه های این طرح است که با حضور مربیان برجسته و اجرای برنامه ها توسط خود کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

گفتنی است این برنامه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و کانون فرهنگی تبلیغی میرمهنا برگزار می شود.