زمان : 09 Khordad 1388 - 21:35
شناسه : 17233
بازدید : 17855
دهها زخمی و مجروح در همایش ٧٠٠٠ نفره حامیان کروبی با حضور کرباسچی در بجنورد دهها زخمی و مجروح در همایش ٧٠٠٠ نفره حامیان کروبی با حضور کرباسچی در بجنورد

سحام نیوز: عصر امروز بیش از ٧هزار نفر در محل سخنرانی غلامحسین کرباسچی معاون اول مهدی کروبی در سالن ٥ هزار نفری ورزشگاه آزادی شرکت کردند. در ابتدای این برنامه گرامی مقدم نماینده پیشین بجنورد، طی سخنانی ضمن تشریح وضعیت نابسامان اوضاع اقتصادی و سیاسی ایران، برنامه های آقای کروبی برای تغییر وضعیت اداره و وجهه کشور ارائه نمودند.
به گزارش خبرنگار ما ُ پس از سخنرانی این نماینده سابق مجلس، غلامحسین کرباسچی که با همراهی مردم خونگرم بجنورد که با بیش از 40 خودرو از وی استقبال در میدان امام رضا استقبال کرده بودند با تشویق پرشور و بی سابقه مردم وارد سالن شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
گفتنی است انتقاد از عملکرد دولت نهم و تخریب وجهه بین المللی ایران در عرصه های جهانی و بیان این مطالب ازسوی وی موجب تشویق حضار گردید. عده ای اغتشاشگر منتسب به انصار حزب الله و طرفداران دولت نهم که با دیدن جمعیت و استقبال پرشور مردم از سخنان کرباسچی به تنگ آمده بودند، با ایجاد اخلال و تشنج و ضرب و شتم اقدام کردند.
در این جلسه باز هم دانشجویان که معترض به چنین حرکت های اخلال گرایانه این افراد معلوم حال بودند، مورد ضرب و شتم و حمله وحشیانه قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار ماُ کرباسچی به دلیل کمبود وقت در مسجد مقابل سالن ورزشی آزادی نماز خواند که متاسفانه طرفداران دولت حتی حریم مسجد را نگه نداشته و با قصد حمله به کرباسچی به مسجد حمله ور شدند و شروع به دشنام و فحاشی نمودند و در عین حالی که در صدد ضرب و شتم کرباسچی بودند ورود نیروی انتظامی و هواداران مهدی کروبی،مانع از ضرب و شتم وی شد.
گفتنی است براثر این حمله وحشیانه تعدادی از هم وطنانمان مجروح شده و به درمانگاه منتقل شدند. براساس آخرین اخبار حال این چند نفر مساعد می باشد. گزارش کامل این سخنرانی و حواشی آن متعاقبال ارسال می گردد.

یزدفردا