زمان : 08 Khordad 1388 - 21:30
شناسه : 17206
بازدید : 3926
موسویان عضو مجمع مدرسین و محققین قم در یزد :کروبی قطعا پیروز است موسویان عضو مجمع مدرسین و محققین قم در یزد :کروبی قطعا پیروز است

سید ابوالفضل موسویان با اشاره به اینکه کروبی قطعا پیروز است گفت : برخی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم از مهدی کروبی حمایت کردند. عضو هیات علمی دانشگاه مفید اظهار داشت: ازعمده ترین دلایل حمایت از آیت ا... مهدی کروبی اعتقاد ایشان به کار تشکیلاتی وفرمی که دارای گروههایی هستند که به برنامه ریزی برای اداره کشور می پردازند و همچنین آیت ا.. کروبی اعتقادد جدی به انتخابات دارند وعلیرغم اینکه از ابتدا مورد حمایت امام بودند و در نهادهای انتصابی مشغول بودند اما در کنار آنها وارد نهادهای انتخابی نیز شدند و خود را در معرض رای مردم قرار دادند.
عضو مجمع مدرسین و محققین قم اضافه کرد : مهدی کروبی از حامیان حقوق شهروندی بودند که هم در طول دوران مسئولیتشان و هم در زمانی که مسئولیتی را بر عهده نداشتند به این امر توجه ویژه ای داشته اند و هیچ کس به اندازه ایشان از حقوق شهروندی حمایت و تاکید نکرده است و ایشان همیشه از زندانیان سیاسی حمایت کرده و برای آزادی آنها بسیار تلاش کرده است.
سید ابوالفضل موسویان با اشاره به اینکه مهدی کروبی پیوسته از حقوق اقوام و اقلیت ها حمایت کرده و محدود به دوران انتخابات نیست اظهار داشت : صراحت لهجه کروبی از دیگر نکات مثبت کروبی است وخاتمی اعلام کرده بود که اشکال ما این بودکه موانع را به مردم اعلام نکردیم وخوشبختانه آیت ا... مهدی کروبی دارای صراحت لجهه9 است و موانع و مشکلات را با مردم بیان خواهد کرد.
وی افزود:کروبی همیشه دغدغه حمایت افکار و اندیشه های امام را داشته وآن خطری که امروز احساس می شود این است که اندیشه ها و افکارمصاج که مغایر با اندیشه ها و افکار امام است درحال رواج و گسترش است. و اندیشه و افکار انجمن در حال گسترش است که امام همیشه نگران این موضوع بودند.
سید ابوالفضل موسویان در خصوص حمایت مقام معظم رهبری از احمدی نژاد اظهار داشت : مقام معظم رهبری بااین صراحت از هیچ نامزدی حمایت نکرده اند و مردم دارای اختیار هستند تا به هرکسی که تشخیص دهند رای خواهند داد.
سید ابوالفضل موسویان درخصوص بهم ریختن جلسات تبلیغاتی مهدی کروبیث اظهار داشت:کسانیکه ایم گونه حرکات را انجام می دهند مخالف هر دو کاندیدا هستند محرک این جریان کسانی هستند محرک این جریان کسانی هستند که نه کروبی را قبول دارند و نه موسوی را و هر دو بزرگوار با حفظ احترام به یکدیگر خود را به معرض رای مردم گذاشتند.
عضو هیات علمی دانشگاه مفید در خصوص نظر سنجی ها اظهار داشت : ما نسبت به بسیاری از نظر سنجی ها تردید داریم ولی نظر سنجی های معتبر نشان داده کروبی رشد خوبی در افکار عمومی داشته و رشد کروبی بیشتر از سایر کاندیداها بوده و این رشد را میر حسین موسوی نداشته است و قطعا کروبی با استفاده از تبلیغات مناسب و مناظرات پیروزیی شود عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت : مردم از شرایط فعلی ناراضی اند و بسیاری از مردم خواستار تغییر هستند واین تغییر را تنها کروبی می تواند انجام دهد.