زمان : 08 Khordad 1388 - 21:12
شناسه : 17203
بازدید : 9104
شرافت رییس ستاد کروبی استان یزد :كروبي بواسطه سابقه ديرينه اش بهتر از ديگر كانديديا ميتواند مسئله مذاکره آمريكا را حل كند شرافت رییس ستاد کروبی استان یزد :كروبي بواسطه سابقه ديرينه اش بهتر از ديگر كانديديا ميتواند مسئله مذاکره آمريكا را حل كند

یزدفردا :رئيس ستاد انتخاباتي كروبي در یزد در جمع مسئولين ستاد كميته های ستاد مركزي و كميته های شهرستانها این استان گفت:كروبي به واسطه سابقه ديرينه اش بهتر از ديگر كانديدا مي تواند مسئله مذاكره با آمريكا را حل كند.
محمد مهدي شرافت بيان كرد:مهدي كروبي به هيچ وجه از صحنه انتخابات و یا به نفع شخص دیگری بيرون نخواهد رفت که نهایتا منتظر حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات که نتیجه آن هر چه باشد هستيم .
شرافت اضافه كرد:هر يك از كانديداها در صحنه انتخابات پيروز شود بايد با تغييرات بوجود آمده وفق پيدا كند و خودش را نیز تغيير دهد.
رئيس ستاد انتخابات مهدي كروبي در يزد اظهار داشت:روساي ستادها بايد به شيوه هاي تبليغاتي مجاز پيام ها و برنامه هاي مدون كروبي را به صورت شفاف و صريح به گوش مردم برسانند.
وي با اشاره به تيم قوي و اجرايي كروبي گفت:كروبي با يك تيم کاری قوي  يك كادر قدرتمند و با يك برنامه كارشناسي شده پا به ميدان گذاشته است و شعار تغيير را سر لوحه برنامه هاي خود كرده است.

یزدفردا