زمان : 07 Khordad 1388 - 23:44
شناسه : 17194
بازدید : 14338
احمدی نژاد ایده آل من نیست اما...! احمدی نژاد ایده آل من نیست اما...!

سید محمد علی علوی
30 سال است که با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم نموده ایم

و 30 سال است که هنوز راه حل مناسبی جهت رفع این معضل نیافته ایم!

30 سال فرصت اندکی نبوده است برای آنکه کشور را عرصه آزمایشات متعددی کرده باشیم و به نتیجه مناسبی برسیم، اما آیا به نتیجه مناسبی رسیده ایم؟ آیا جز نسخه برداری از الگوهای متعدد اقتصادهای لیبرالیستی(سرمایه داری) و سوسیالیستی گام دیگری در جهت پیشبرد نظام مان برداشته ایم؟

و سؤال مهم تر آنکه آیا در مخیله اقتصادی آقایان چیزی بنام الگوی اقتصاد اسلامی می گنجد؟ آیا جز نام های بزرگانی چون آدام اسمیت و ریکاردو،سن سیمون و پرودون نامی از شهید محمد باقر صدر و شهید بهشتی شنیده اند و آیا از مؤلفه های دکترین اقتصادی آنان چیزی می دانند؟

و یک سوال دیگر آیا این مشکلات همه تقصیر احمدی نژاد است یا تقصیر ساختار اشتباه و نامتناسب اقتصادی کشورمان؟

آقای احمدی نژاد

هرچند دولت جنابعالی در راستای سخنان امام خمینی عزم راسخ خود را در جهت خدمت به قشر محروم و ولی نعمت جامعه نمود و از طعنه دوست و دشمن و خطاب های گدا پروری و توزیع فقر، از بار تکلیف شانه خالی ننمود چونانکه امام خود فرمود ما مامور به تکلیفیم نه نتیجه! و هر چند که دولت نهم گام هایی استوارتر و نزدیک تر(نسبت به دولت های سازندگی و اصلاحات) در راستای دستیابی به افق های آرمان انقلاب اسلامی و نزدیکی به مؤلفه های ماهیتی مکتب و ایدئولوژی انقلابی مان برداشت و اتومبیل در مسیر 16ساله رو به بیراهه ی نامانوس با مکتب امام و انقلاب را اندکی به سمت جاده آسفالته ی آرمان انقلاب هدایت نمود...

اما قدم گذاردن در آسفالت ایدئولوژی مان را هنوز مسیری بسیار و طولانی است . . .!



آقای احمدی نژاد

هرچند تلاش دولت جنابعالی حرکت در مسیری بود که امام در زمان حیاتشان آنرا ترسیم نموده بودند اما بایستی گفت نه تنها کار بسیار دشوارتر از اینهاست که مسیر کنونی جنابعالی در واقع ادامه مسیر امام نیست! چرا که در دوران پس از امام "یک عده ای سازندگی را اشتباه فهمیدند" و عده ای به " گرایشات سکولاریستی که متاسفانه باز داشت در بدنه مدیران کشور نفوذ میکرد" قائل بودند. لذا این مسیر مسیر امام نبود که انحراف از جاده امام بود! و اکنون دولت نهم به جای ادامه آن مسیر بیراهه به سمت جاده امام در حال حرکت است به سمت جاده امام(از بیراهه) نه در جاده امام! 16 سال با الگوهای دیگران در جاده خاکی های دیگران قدم می زدیم و می پنداشتیم بر آسفالت دیگران قدم میگذاریم و اکنون به یاد آورده ایم این جاده آسفالته نیست و بیراهه است!

آقای احمدی نژاد

تا قدم در مسیر آرمان امام و انقلاب راه بسیار است و تکلیف بی شمار! پس مپندارید که در مسیر امام قدم گذارده ایم که نه! به سمت مسیر امام سوق یافته ایم و گرایش و تمایل ! چه بسا که این بهتر از ادامه آن راه بیراهه است.

30 سال از عمر انقلاب می گذرد و هنوز بسیارند کسانی که قادر نیستند تصور کنند میان آنچه سوسیالیسم و لیبرالیسم می نامیم مکتب و هویت سومی بنام اسلام هم وجود دارد هنوز امثال حجاریان و گنجی و مرعشی و آرمین و . . . بسیارند که قائل به اسلام نیستند حال آنکه کسانی چون هانتینگتون وجوزف نای و گری سیک و برژینسکی انقلاب ایران و مکتب اسلام را در ماهیت یک ایدئولوژی و تفکر نو و خطرناک برای لیبرالیسم می شناسند



در مبارزات انتخاباتی کنونی که همه از خاطرات با امام بودن و لطف و مهر امام سخن می گویند بر نام و یاد امام جز بی مهری نمی بینیم

زمانی زمان پس از پیغمبر بود و ابوهریره برای فروش پیازهای شریکش حدیث از پیغمبر جعل مینمود و امروز زمان پس از امام خمینی؛

زمانی زمان حضرت علی بود و زبیر خود را یار پیغمبر می دانست و از زخم هایی که در جنگ های اسلام خورده بود هزینه می نمود و امروز زمان آیت ا. . . خامنه ای.

روزگاری دوران خلفا و معاویه ها و یزیدها بود و اسلام محمد در مسیر انحراف جاعلان و مفسران گمراه حدیث به بیراهه می رفت و امروزه اسلام ناب محمدی که امام خمینی آن را با اسلام آمریکایی تفکیک نموده بود به همان مسیر!

اما آن زمان را هم پس از قتل حسین فردی بود چونان مختار که بنام احیای اسلام محمدی و مبارزه با اسلام یزیدی قیام نماید تا مسیر رو به انحراف را جانی دوباره بخشد و با تقدیم آن در دستان امام باقر و امام صادق (ع) اسلام را از انحطاط نجات دهد و امروز هم پس از امام فردی هست .



آقای احمدی نژاد

نسبت به تمام مدعیانی که از امام تنها یادش را به یدک میکشند نه کارش را به صراحت می توان گفت تلاش این دولت نزدیک به عملکرد و تلاش و زحمات دوران انقلاب است و فقط نزدیک به دوران !



احمدی نژاد ایده آل من نیست

چون مسیرش کاملا مسیر امام و انقلاب نیست ، اما در شرایط کنونی نزدیک ترین مسیر به امام و انقلاب است!

آقای احمدی نژاد

اگر مردم این میهن بار دیگر جهت رسیدن به آرمانهای امام با شما تجدید میثاق نمودند بدانید که تکلیفی بسیار سنگین تر در راستای رسیدن و قدم در مسیر امام و انقلاب خواهید داشت

چرا که هم اقتصاد و هم فرهنگ و هم بسیاری موارد دیگر ما هنوز سالهاست که از رنگ انقلاب و امام و آرمان اسلام رنگ باخته اند.

یزدفردا