زمان : 07 Khordad 1388 - 01:47
شناسه : 17177
بازدید : 1716
دیدار مسئولین ارشاد استان وشهرستان خاتم  با امام جمعه خاتم دیدار مسئولین ارشاد استان وشهرستان خاتم با امام جمعه خاتم

یزدفردا "معاون مالی و ادای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به همراه مسئول  و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم با حجه الاسلام دانشی ، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیدار نمودند،  

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این دیدار حجه الاسلام دانشی با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی از آن بعنوان یک نهاد سیاست گزار فرهنگی یاد کرد و گفت : این شورا در فرهنگ سازی مسائل اجتماعی افراد جامعه از نقش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی به تشریح فعالیت های شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم در سال گذشته در خصوص ساماندهی و حذف رسوم غلط رایج در عزاداری ها و مراسم ترحیم و تهیه عهدنامه در این زمینه پرداخت.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این نشست با تشکر از شورای فرهنگ عمومی خاتم اظهار داشت: این شورا قدم های مثبتی در زمینه فرهنگ عمومی افراد جامعه برداشته است.

سید حسین اسعدی افزود : حمایت از شورای فرهنگ عمومی شهرستان از برنامه های این اداره کل است. محمد حسن زارعیان ، دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاتم ، در این نشست از راه اندازی کار گروه های شورای فرهنگ عمومی در کلیه دهستان ها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

یزدفردا