زمان : 05 Khordad 1388 - 19:17
شناسه : 17151
بازدید : 2158
حسينان نماينده تهران :برخورد اخلاقي احمدي نژاد با توهين هاي صورت گرفته تحسين برانگيز است حسينان نماينده تهران :برخورد اخلاقي احمدي نژاد با توهين هاي صورت گرفته تحسين برانگيز است


 
به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس روح الله حسينان نماينده تهران و رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت و گوي خود با خبرنگاران در حاشيه جلسه علني امروز به ارزيابي عملكرد هيات رئيسه مجلس هشتم در سال اول اين دوره پرداخت و گفت: بنده نسبت به عملكرد هيئت رئيسه گلايه مندم؛ چرا كه عملكرد اين هيات آن طور كه پيش بيني مي كرديم نبود.
وي افزود: مهمترين ايرادي كه به عملكرد هيات رئيسه وارد است اين است كه مجلس بايد استراتژي خود را در مسائل سياسي و اقتصادي كاملا مشخص كند اما از اين مسئله غفلت شده است.
حسينيان در پاسخ به خبرنگار ديگري با اشاره به 22 راي سفيد به علي لاريجاني در انتخابات هيات رئيسه مجلس در فراكسيون اصولگرايان و اينكه آيا اين تعداد نشانگر تعداد موافقت اكثريت با لاريجاني نيست گفت: درست است لاريجاني مخالف زيادي ندارد و قرار هم نبود كسي با ايشان مخالف بوده و در بحث هاي گذشته به اين نتيجه رسيديم كه بايد از او حمايت كنيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به دليل فقدان كانديداي ديگر از لاريجاني حمايت مي‌كنيد يا بر اساس خواسته قلبي كه وي پاسخ داد: شايد از علل اين مسئله باشد كه و در انتخابات هيئت رئيسه مجلس اگر ناچار شويم به لاريجاني راي مي‌دهيم.
وي در پاسخ به خبرنگار ديگري كه پرسيد آيا وي كانديداي بالقوه فراكسيون انقلاب اسلامي براي عضويت در هيات رئيسه مجلس است اظهار داشت :اصلا تمايلي براي اين كار ندارم و پيشنهادي نيز در اين زمينه به من نشده است و اگر هم بشود چون كار ديگري دارم كه مهمتر از اين مسئله است نمي‌پذيرم.
رئيس كميسيون سياست داخلي و امور شوراها همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه گفته مي‌شود دولت چك‌هايي را براي كمك به مساجد در آستانه انتخابات به نمايندگان مي‌دهد گفت: به ما كه چيزي ندادند و در جلسه روز گذشته و يا در راهرو هاي مجلس نيز چنين چك‌هايي را نديديم و به نظر مي‌رسد اين موضوع فاقد صحت است.
حسينيان در ارزيابي از رفتار انتخاباتي دولت نهم نيز تصريح كرد: بنده تشكر خود را به دليل بزرگواري دولت به رئيس جمهور اعلام مي‌كنم و آقاي احمدي نژاد با اينكه در حد گسترده مورد توهين قرار مي گيرد تاكنون سكوت كرده كه اين كار براي ما بسيار تحسين برانگيز است كه اين برخورد اخلاقي است.
وي خاطر نشان كرد: آقاي احمدي نژاد در نطق هايي كه دارند تنها سخنان خود را مطرح مي‌كنند و به كسي توهين نكرده و دشنامي هم ندادند.
حسينيان در پايان به پيش بيني مناظره تلويزيوني محمود احمدي نژاد و مير حسين موسوي پرداخت و گفت: مناظره احمدي نژاد و موسوي بسيار عالي خواهد بود و رئيس جمهور در آنجا حرف هاي خود را خواهد زد و پيروز اين مناظره خواهد شد.