زمان : 05 Khordad 1388 - 01:13
شناسه : 17125
بازدید : 3778
حسین زرگرپور :برتری شهرداری یزد در زمینه شهرداری الکترونیکی نشان از توانمندی فعالان فناوری اطلاعات یزد است حسین زرگرپور :برتری شهرداری یزد در زمینه شهرداری الکترونیکی نشان از توانمندی فعالان فناوری اطلاعات یزد است

یزدفردا :حسین زرگرپور گفت: در خبرها عنوان شد که شهرداری یزد در زمینه شهرداری الکترونیکی در بین مراکز استانها حایز رتبه اول شده است که نشان از توانمندی فناوری اطلاعات در استان یزد است.

فعال بازارهای مالی بین الملل در گفتگو اختصاصی با یزدفردا گفت: پیش از این نیز مطابق با ارزيابي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، یزد در مقايسه با ساير استانهاي کشور موفق به کسب رتبه برتر کشور شده است.

مدیر یکی از شرکتهای فناوری اطلاعات یزد خاطر نشان کرد: بیشک کسب چنین جایگاهی در کشور تنها در سایه تلاش و کوشش همگی اعضا و فعالان آی تی در استان یزد است.

وی ضمن تقدیر از فعالیتهای سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد گفت: در کسب این جایگاه، تمام فعالان بخش خصوصی و مدیران فناوری اطلاعات دولتی به خصوص استانداری نقش داشته اند.

وی به وجود زیرساختارهای فناوری اطلاعات مناسب در استان اشاره کرد و افزود : وجود زیرساختار تنها شرط موفقیت نیست و بدون شک می بایست فرهنگ سازی و الگو سازی گردد طوری که همه مردم از دستاوردهای فناوری اطلاعات در یزد بهره ببرند.

وی گفت : برای اینکه شهر و شهرداری الکترونیکی داشته باشیم می بایست شهروند الکترونیکی را در استان تبیین و اجرایی کنیم تا این تکنولوژی از یک طرح به روند جاری زندگی مردم تبدیل شود.

زرگرپور گفت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری سال1388، سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده است که می توان با تقویت فناوری اطلاعات و اجرایی نمودن طرحهای مختلف، این مهم را محقق کنیم و بسیاری از هزینه را مدیریت نمود.

فعال فناوری اطلاعات گفت: به تایید شرکتهای خارج از استان، شرکتهای یزدی برتر هستند و در اکثر زمینه های آی تی در کشور پیشرو و پیشقدم هستند که به حول و قوه الهی این حرکت صعودی ادامه یابد.

یزدفردا