زمان : 05 Khordad 1388 - 01:05
شناسه : 17123
بازدید : 4095
مهدی فعالی در گفتگو اختصاصي با يزدفردا:یزد به عنوان الگویی درشهرداری الکترونیکی معرفی شد تا شهرهای دیگر ایران اسلامی الگوی برداری نمایند. مهدی فعالی در گفتگو اختصاصي با يزدفردا:یزد به عنوان الگویی درشهرداری الکترونیکی معرفی شد تا شهرهای دیگر ایران اسلامی الگوی برداری نمایند.

یزدفردا :تقوائی :مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد گفت: در دومین کنفرانس شهرداری الکترونیکی شهرداریهای یزد به عنوان شهرداریهای برتر کشور در زمینه تحقق شهرداری الکترونیکی در بین مراکز استانها معرفی شد.

مهدی فعالی در گفتگو اختصاصي با يزدفردا گفت: در بخش شهرداریهای مراکز استانها ، شهرداری یزد به عنوان شهرداری برتر انتخاب و از شهرداری کرمانشاه نیز تقدیر شد.

وی افزود : پیش از این ازسوی دفتر آمار و فناوري اطلاعات سازمان شهرداريها و دهياريهاي كشور به این منظور فرمهاي ارزيابي به استانداریها ارسال شده بود كه با توجه به بررسي نهايي صورت گرفته خوشبختانه یزد، جز شهرداری برترانتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب شهرداریهای برتر درزمینه تحقق شهرداری الکترونیکی به منظور معرفي الگوهاي برتر در زمينه تحقق شهرداري الكترونيكي در كشور و تشويق و ترغيب شهرداريها به سمت تحقق شهرداريهاي الكترونيك از سوی سازمان شهرداریها و دهیارهیای کشور صورت گرفت.

فعالی افزود: معیارهایی مانند فعالیت جهت ایجاد زیرساختارارتباطی و اطلاعاتی، سهولت در انجام امور شهروندان ، نیل به سوی استانداردهای جهانی، تهیه نرم افزارهای یکپارچه، پرداخت الکترونیکی و استفاده از بسترجی پی اس در انتخاب شهرداری برترمدنظر گرفته شده است.

وی انتخاب شهرداری یزد در سطح کشوررا افتخاری برای خانواده فناوری اطلاعات یزد خواند و تصریح کرد: یزد به عنوان الگویی درشهرداری الکترونیکی معرفی شد تا شهرهای دیگر ایران اسلامی الگوی برداری نمایند.

فعالی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در سازمان فاوای شهرداری یزد گفت: مقرر شد که نرم افزارهایی که توسط فاوای یزد تهیه شده است پس از بررسی به عنوان نرم افزار کشوری انتخاب شوند که البته نرم افزار جامع اداری و مالی قبلا حایز این امتیاز شده است.

وی نرم افزارهای جامع اداری مالی شهرداری، نرم افزارتحت وب پرداخت عوارض خودرو به همراه پرداخت اینترنتی، نرم افزارآرامستانها بر روی بستر جی ای اس و نرم افزار مدیریت اتوبسرانی را از نرم افزارهای تهیه شده توسط فاوای یزد برشمرد.

فعالی نقش سازمان فاوا در شهرداری یزد را مدیریت و نظارت تخصصی بر روی پروژه های فناوری اطلاعات شهرداری دانست و افزود: در حدامکان و توان شرکتها، تمام پروژه ها به بخش خصوص برون سپاری شده است و در تمام مراحل سازمان نقش نظارتی را برعهده دارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری یزد گفت: امیدواریم که با همدلی و همیاری فعالان فناوری اطلاعات استان گام های بعدی را برداریم و یزد همچنان در زمینه های مختلف فنی و مهندسی برتر باشد.

در بخش شهرداریهای کلانشهرها ، شهرداری اصفهان به عنوان شهرداری برتر در زمینه تحقق شهرداری الکترونیکی انتخاب و از شهرداری تهران نیز تقدیر شد.

در بخش شهرداریهای بالای یکصد هزار نفر جمعیت نیز شهرداری مرند به عنوان شهرداری برتر در زمینه تحقق شهرداری الکترونیکی انتخاب و از شهرداری فولاد شهر نیز تقدیر شد

یزدفردا