زمان : 04 Khordad 1388 - 14:03
شناسه : 17107
بازدید : 5511
بر هم زدن نشست انتخاباتی مهدی کروبی در دانشگاه آزاد میبد توسط هواداران میر حسین موسوی بر هم زدن نشست انتخاباتی مهدی کروبی در دانشگاه آزاد میبد توسط هواداران میر حسین موسوی

یزدفردا :صبح امروز جلسه ای به دعوت ستاد دانشجوئی مهدی کروبی در دانشگاه آزاد میبد به منظور تبیین اهداف و برنامه های حجت الاسلام مهدی کروبی برگزار شد .
به گزارش خبرنگار یزدفردا "در ابتدای این مراسم کلیپی از عملکرد مهدی کروبی در زمان اصلاحات و موضع گیری های وی در مجلس ششم برای دانشجویان شرکت کننده پخش شد .
در ادامه حمیدرضا کارگر عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ایران و دبیرحزب اعتماد ملی یزد با سخنانی در خصوص نحوه حضور مهدی کروبی به تبیین برنامه های این نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری پرداخت .
دکتر دستجردی رییس کمیته جامعه مهندسین ستاد مرکزی مهدی کروبی نکاتی را پیرامون دلایل پیوستن به اردوگاه حامیان و هواداران بیان نمود .
دکتر دستجردی تیم کارشناسی مهدی کروبی را قدرتمند دانسته و افزود :قطعا کروبی با تیم قوی کارشناسی و اجرائی که در اختیار دارد نقش مهمی در تحولات بین المللی و منطقه ای ایفا خواهد کرد .
پس از سخنان دستجردی علائی قائم مقام ستاد جوانان و دانشجوئی مهدی کروبی در یزد به تشریح راهبردهای بیست گانه مهدی کروبی در حوزه جوانان پرداخته و طرح مردمی کردن درآمد های نفتی را طرحی کاملا کارشناسی شده و اجرائی دانست و به تشریح جزدیات این طرح اقتصادی مهدی کروبی پرداخت . 
هوارداران میرحسین موسوی با ورود به سالن برگزاری مراسم و ایجاد فضای تخریبی نسبت به شخص مهدی کروبی این نشست را به تنش کشیدند و اجازه پاسخگوئی به سئوالات طرح شده را ندادند و .....
نمایندگان کروبی در جهت جلوگیری از درگیری های فیزیکی اقدام به ترک جلسه نمودند که مورد هتاکی افراد مورد اشاره قرار گرفتند.
و متاسفانه هوارداران میرحسین موسوی در دانشگاه آزاد میبد با پاره نمودن تصاویر مهدی کروبی فضای تخریبی ایجاد شده را تکمیل نمودند . 

گفتنی است : زمان برگزاری نشست  تحت تاثیر عوامل حاکم بر دانشگاه آزاد محدود شده  و یکساعت از ان بدلایل نا مشخص کاهش پیدا کرده بود .

گزارش تصویری از قبل از برهم زدن مراسم :

یزدفردا