زمان : 04 Khordad 1388 - 09:50
شناسه : 17105
بازدید : 6385
احمدي نژاد کسي است که روحيه استکبار ستيزي دارد احمدي نژاد کسي است که روحيه استکبار ستيزي دارد


به گزارش ايرنا،حسن کربلايي در جمع اصولگرايان شهرستان املش افزود: 22 خرداد روز امتحان بزرگ ملت ايران است .
وي اضافه کرد: مقام معظم رهبري دغدغه دارند و نگران هستند که فريب دشمن را نخوريم، بنابراين بايد کسي را انتخاب کنيم که خلاف خواسته و نظر دشمن باشد.
وي با اشاره به اظهارات برخي کانديداها که اعلام کرده‌اند از روي احساس خطري که براي نظام کرده‌اند، وارد صحنه شدند افزود: اينها چرا آن روزي که اتفاق‌هاي ناگواري در دوران هشت ساله قبل از دولت فعلي رخ داد، احساس خطر نکردند و امروز از چه چيز و چه کسي احساس خطر مي‌کنند.
به گفته وي ، همان کساني که آن روزها اين حوادث ناگوار را در کشور ايجاد کردند، امروز در ستاد انتخاباتي برخي از کانديداها فعال هستند و حضور دارند.
وي ادامه داد: اينها از عملکرد دولت نهم و شخص احمدي‌نژاد انتقاد مي‌کنند، خودشان قبلاً چه کرده‌اند، آيا کارخانه سپهر الکتريک رشت در زمان احمدي‌نژاد و دولت نهم تعطيل شد، چه کسي آن را خريد و با توليد اين کارخانه چه کردند.
کربلايي افزود: احمدي‌نژاد حتي هزينه پذيرايي تجملات جلسه‌هاي دولت و سفرهاي خارجي با هواپيماي اختصاصي را حذف کرد و به جاي 60 جلسه غير ضروري در تهران، 60 سفر استاني طاقت‌فرسا را انجام داد که نتيجه آن محروميت‌زدايي و حل مشکلات مردم در تمام نقاط کشور بود، آيا دولت غير از خدمت کار ديگري کرده است.
دبير حزب موتلفه اسلامي شاخه گيلان با اشاره به نکات مثبت علمکرد دولت نهم افزود: احمدي‌نژاد کسي است که روحيه استکبار ستيزي و مبارزه با اشرافي‌گري دارد.
وي گفت: بياييد به احمدي‌نژاد که يک رزمنده بسيجي، باسواد، پيرو ولايت، مخلص، با تجربه و مردمي راي دهيم، اگر چه آنها اذهان مردم را تشويش مي‌کنند، ولي احمدي‌نژاد در اين چهار سال علي‌وار، شبانه روزي و بدون وقفه خدمت کرد و ما وظيفه داريم که در اين ايام انتخابات او را ياري و حمايت کنيم.