زمان : 03 Khordad 1388 - 23:25
شناسه : 17100
بازدید : 5506
مهندس شرافت رئیس ستاد کروبی استان یزد  در بافق :در انتخابات رای به رئیس جمهور فعلی و یا رای سفید و عدم مشارکت در انتخابات در حقیقت رای به وضعیت موجود فعلی جامعه است. مهندس شرافت رئیس ستاد کروبی استان یزد در بافق :در انتخابات رای به رئیس جمهور فعلی و یا رای سفید و عدم مشارکت در انتخابات در حقیقت رای به وضعیت موجود فعلی جامعه است.

یزدفرد :مهندس شرافت در جمع هوارداران کروبی شهرستان بافق :کروبی تنها کسی است که برنامه هایش را به صورت مدون ، شفاف و صریح ارائه داده است
رئیس ستاد کروبی در یزد در گرد همایی مردمی با حضور کارکنان ، فرهنگیان و دانشجویان بافق گفت : کروبی تنها کسی است که برنامه هایش را به صورت مدون ، شفاف و صریح ارائه داده است و برای اجرای این برنامه ها تیم قوی تشکیل داده که تضمینی به اجرای برنامه هایش می باشد.
محمد مهدی شرافت افزود: قدرت اعتماد به مردم ما را در انقلاب به پیروزی رساند و امیدواریم این موضوع در حضور مردم در پای صندوقهای رای متبلور گردد.
وی افزود : در انتخابات رای به رئیس جمهور فعلی و یا رای سفید و عدم مشارکت در انتخابات در حقیقت رای به وضعیت موجود فعلی جامعه است.
رئیس ستاد کروبی خاطر نشان کرد : این دوره تنها دوره انتخاباتی است که رئیس جمهور فعلی دارای کاندیداهای جدی و منتقد می باشد، برعکس دوره های قبلی در این دوره مشکلات بسیاری از جمله در هم ریختگی نظام بانکی و اقتصادی داریم و برنامه های مدون خوبی که بخواهند در دور دوم انجام دهند وجود ندارد.
شرافت بیان کرد : آقای کروبی دارای یکسری ویژگی های فردی خاص بوده است وی تنها فردی بوده است که به مواضع خود پافشاری کرده و با اعتماد به نفس و شجاعت مواردی را که صحیح تشخیص می دادند به مرحله اجرا می رسانند.
وی با اشاره به بن های پولی که در آستانه انتخابات پرداخت می شود اضافه کرد : پولهایی که در آستانه انتخابات پرداخت می شود شبهه انگیز است اگر حق است چرا الان؟
گفتنی است جلسه پرسش وپاسخ از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

یزدفردا