زمان : 03 Khordad 1388 - 23:12
شناسه : 17099
بازدید : 7248
‌ستاد انتخاباتي محسن رضايي در يزد آغاز به كار كرد‌ ‌ستاد انتخاباتي محسن رضايي در يزد آغاز به كار كرد‌

یزدفردا : ستاد انتخاباتي محسن رضاي فعاليت خود را در يزد به طور رسمي آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار انتخاباتی یزدفردا ، طي احكامي جداگانه توسط محسن رضايي، كانديداي دوره دهم رياست جمهوري، غلامعلي مديح به عنوان رئيس ستاد اين نامزد انتخاباتي در استان يزد معرفي شد و نامبرده رسما فعاليت انتخاباتي اين كانديدا را در استان يزد هدايت مي‌كند.

 همچنين طي حكمي ديگر، مجتبي صدقي نيز به عنوان دبير ستاد انتخاباتي محسن رضايي در يزد معرفي شد. غلامعلي مديح در اين خصوص به خبرنگار فارس گفت: با توجه به افتتاح رسمي ستاد مركزي اين كانديدا در مركز استان، ستادهاي شهرستان‌ها نيز فعاليت خود را آغاز كرده‌اند.

وي افزود: در سراسر استان يزد نيروهايي به عنوان حاميان محسن رضايي اعلام آمادگي كرده‌اند تا اين كانديداي اصولگرا را ياري كنند.

وي با اشاره به شعار انتخاباتي محسن رضاي مبني بر «زندگي خوب حق هر ايراني است» اظهار داشت: فكر نو، راه نو و نشاط اجتماعي از ويژگي‌هاي بارز اين كانديداست.

 مديح بيان داشت: مديريت برتر در اصلاحات همراه با عدالت كه همه شايستگي‌ها و سلايق را در بر مي‌گيرد و توجه و استفاده از ظرفيت‌هاي مديران مجرب و استفاده از تواناي‌هاي نخبگان كشور در شكوفايي اقتصاد طوفان‌زده از مهم‌ترين برنامه‌هاي كاري رضايي است.

وي خاطرنشان كرد: خدمت با عشق و علاقه به محرومان از شعارهاي اين كانديداست و رضايي تاكنون در هر سنگرهاي نبرد و سازندگي پيروز ميدان بوده است.

وي در مورد احتمال انصراف رضايي به نفع كانديداي ديگر گفت: اين امر محال است و اگر هدف كانديداها خدمت به مردم و محرومان باشد، چه رئيس جمهور شوند يا نشوند، هدفشان مقدس است.

 غلامعلي مديح، رئيس ستاد انتخاباتي محسن رضايي، استاد دانشگاه آزاد يزد و مسئول كتابخانه اين دانشگاه است. همچنين مجتبي صدقي، همرزم رضايي در جبهه جنگ و رئيس هيئت‌هاي رزمي استان يزد است.

یزدفردا