زمان : 02 Khordad 1385 - 01:28
شناسه : 1709
بازدید : 659
تدوين سند ملي آموزش و پرورش" از تلاشهاي جدي وزارت آموزش و پرورش و در دست اقدام است تدوين سند ملي آموزش و پرورش" از تلاشهاي جدي وزارت آموزش و پرورش و در دست اقدام است

تدوين سند ملي آموزش و پرورش" از تلاشهاي جدي وزارت آموزش و پرورش و در دست اقدام است.


به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا :ابوالقاسم عاصي استاندار يزد در هشتمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان يزد گفت: از ويژگي هاي خيرين محترم مدرسه ساز به روز بودن خيرات و خدماتشان است؛ به گونه اي كه نيازهاي جامعه را رصد مي كنند و بر اساس نيازها به انجام كار خير مي پردازند.

وي با تاكيد بر جايگاه والاي خيرين خاطرنشان كرد : شايد تكريم و احترام به خيرين تاَثير چنداني در انگيزه ايشان نداشته باشد ولي براي مسؤولين فرصتي است تا اين وظيفه را براي خود گوشزد كنند.

استاندار يزد خطاب به مسؤولين و دست اندركاران آموزش و پرورش گفت: اكنون كه خيرين به وظيفه خود عمل نموده اند نوبت دولتمردان است تا زمينه بهره برداري از فضاهاي آموزشي ساخته شده را به بهترين نحو فراهم آورند.

عاصي گفت: هر يك از افراد جامعه داراي ثروتند اما بايد اين ثروت دروني شناخته شود و در جاي خود و متناسب بانياز جامعه هزينه شود.

وي افزود: بسياري از افراد با بهره گيري از توانمندي هاي خود توانسته اند بدون صرف هزينه مالي در ساخت و ساز مدارس نقش داشته باشند.

استاندار يزد با اشاره به وضعيت مطلوب مدرسه سازي در استان يزد گفت: "تدوين سند ملي آموزش و پرورش" از تلاشهاي جدي وزارت آموزش و پرورش و در دست اقدام است

منبع : استانداري يزد

يزدفردا