زمان : 02 Khordad 1388 - 23:13
شناسه : 17076
بازدید : 1827
بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از نمایشگاه آثار هنری بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از نمایشگاه آثار هنری

یزدفردا "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و معاون مالی و اداری اداره کل روز شنبه 02/03/88 از نمایشگاه آثار هنری که به مناسبت سوم خرداد در محل دانشکده فرهنگ و هنر یزد برگزار شده بود بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این بازدید حجه الاسلام احمد عجمین ضمن تشکر از مسئولین برپایی نمایشگاه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد فتح خرمشهر که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد " خاطر نشان کرد : وقتی سپاه و نیروی های نظامی ما وابسته به خدا شدند ، با حضور جندالله و یاری خداوند متعال خرمشهر آزاد شد.

حجه الاسلام عجمین افزود : همان نیرو و مقاومتی که حماسه جاودان فتح خرمشهر را آفرید اکنون در فلسطین و لبنان و سراسر جهان اسلام حضور دارد و همین ما را به نزدیک بودن عصر حضور و جامعه مهدوی امیدوار می سازد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان برپایی نمایشگاه های آثار هنری را جهت ایجاد انگیزه در دانشجویان برای ارائه آثار دفاع مقدس مهم دانست و ابراز امیدواری کرد مسئولین با الهام گرفتن ازآثار هنری موجود ، نمایشگاه هفته دفاع مقدس دایر کنند.

 لازم به ذکر است در این نمایشگاه 67 قطعه اثر هنری گرافیکی برتر کشوری به مناسبت فتح خرمشهر تا 5 خرداد ماه در محل دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد به نمایش گذاشته شده است.

یزدفردا