زمان : 02 Khordad 1388 - 14:37
شناسه : 17064
بازدید : 3587
پانزدهم خرداد سخنرانی شیخ اصلاحات در حرم مطهر امام خميني پانزدهم خرداد سخنرانی شیخ اصلاحات در حرم مطهر امام خميني

به گزارش ايسنا دبير ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني(ره) درباره روز سخنراني كانديداها در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: غير از مراسم شب 14 خرداد كه طبق سنوات گذشته رييس‌جمهور ـ كه از كانديداهاي رياست جمهوري هم هستند سخنراني مي‌كنند ـ آقاي كروبي در شب 15 خرداد آقاي موسوي شب 16 خرداد و آقاي محسن رضايي روز 15 خرداد در حرم مطهر امام خميني سخنراني خواهند كرد.
انصاري اظهار كرد: ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني (ره) در ابلاغيه‌اي رسمي در روزهاي آينده اين برنامه‌ها را از جهت زمان دقيق آن اعلام خواهد كرد.

وي افزود: نفس حضور كانديداها در اين مراسم و حضور آن‌ها در مراسمي ملي همانند اقداماتي است كه صداوسيما انجام مي‌دهد و ما تنها پيشنهاد دهنده نبوديم بلكه خود كانديداها نيز گذشته از زمان سخنراني، نفس حضور در اين مراسم را با اهميت مي‌دانند و ما سعي كرده‌ايم در دو سه روز مراسم رسمي با توجه به نظرخود كانديداها و ستادهاي آن‌ها در مورد سخراني آن‌ها برنامه‌ريزي داشته باشيم تا علاوه بر حضور و شركت مردم ستادهاي انتخاباتي و هواداران كانديداها از اين فرصت استفاده كنند.

وي تاكيد كرد: البته در مورد انعكاس رسمي مراسم هنوز تصميمي نگرفته‌ايم و بايد اين مساله با صداوسيما، رسانه‌ها و كانديداها هماهنگ شود كه آيا سياست پخش مستقيم را خواهيم داشت يا ضبط برنامه و پخش آن در فرصتي ديگر و يا سياست ديگر. اين مساله در روزهاي آينده اعلام خواهد شد كه پخش برنامه‌ها برچه اصولي استوار است، اما ستاد مركزي منعي در اين راستا ندارد و اميدواريم به اندازه‌ توان و وسع خود انتظار كانديداها و مردم را برآورده كنيم.