زمان : 02 Khordad 1388 - 02:09
شناسه : 17055
بازدید : 3248
محمد صادق جوادی حصارعضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  در یزد : ما با میرحسین موسوی در عین رفاقت، رقابت میکنیم محمد صادق جوادی حصارعضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در یزد : ما با میرحسین موسوی در عین رفاقت، رقابت میکنیم

یزدفردا :کنفرانس مطبوعاتی با حضور محمد صادق جوادی حصار، مدیر مسئول سابق روزنامه طوس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی وشورای سیاستگذاری روزنامه و مشاور مهدی کروبی وباحضور جمعی ازخبرنگاران و روزنامه نگاران محلی استان یزد، صبح چهار شنبه در ستاد مرکزی کروبی واقع در میدان آزادی برگزار شد.
بعد از ذکر مقدمه ای از حمیدرضا کارگر دبیر حزب اعتماد ملی استان یزد و قائم مقام ستاد مهدی کروبی در خصوص نحوه حضور و فعالیتهای ستاد انتخاباتی کروبی در یزد و سایر شهرستانهای استان ، جوادی حصار با بیان اولین برنامه های کروبی اظهار داشت: روی آوردن به برنامه ریزی و همچنین اتکا به خرد جمعی و نظرات نخبگان همچنین احیا و اهتمام به حقوق شهروندی از اولین برنامه های مهدی کروبی است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: نشاط و مشارکت آحاد ملت در تعیین سرنوشت خود باعث توسعه کشور میشود.
وی افزود: یکی دیگر از برنامه های اجرایی مهدی کروبی مشارکت دادن مردم در سود حاصل از فروش نفت و گاز است. این سرمایه ملی تا زمانی که در اختیار دولت قرار داشته باشد تنها لقمه ای از آن در سفره های مردم می رود و این در حالیست که سرمایه ملی باید در اختیار مردم قرار بگیرد.
مدیر مسئول سابق روزنامه طوس ادامه داد: تاکید کروبی برحقوق اقلیت های قومی و مذهبی در کشور است همچنین توجه ویژه به ظرفیت و پتانسیل پنجاه درصدی کشور یعنی زنان از برجستگی های برنامه اوست. وی اظهار داشت:نگاهی که کروبی به زنان دارد نگاه جنسیتی نیست و معتقد است باید به ظرفیت افراد نگاه کرد نه موقعیت آنها و باید هوش و استعداد زنان در اختیار کشور باشد.
جوادی حصار نظر کروبی در بخش سیاست خارجی را، روابط مسالمت آمیز با غرب و جهان دانست و افزود: روابط ما با جهان غرب به خصوص آمریکا باید به گونه ای باشد که بر منافع مردم و عزت و مصلحت استوار باشد و سود حاصله از آن برای مردم و کشورباشد.
وی ادامه داد: شایان ذکر است در طول سی سال دشمنی و عداوت آمریکا با ایران تمام این سود حاصله برای کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده است.
جوادی حصار در پایان درباره حضور میرحسین موسوی گفت:ما تلاش میکنیم که میرحسین در انتخابات حضور داشته باشد تا از این طریق یکی از دو کاندیدای اطلاح طلب به مرحله دوم راه پیدا کند و درعین حال تلاش ما برای منتخب شدن مهدی کروبی است.
وی اظهار داشت: ما درعین رفاقت با میرحسین با او رقابت میکنیم.

یزدفردا