به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد: مهدی فرجی رئیس اداره روابط عمومی،در خصوص پیگیری خرابی تلفن های ثابت استان اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از شماره گیری با سامانه 20117 ، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل نمایند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط تلفن ثابت، با سامانه 20117 تماس بگیرند.
وی افزود: پس از تماس مشترک، شماره تلفن خراب در سیستم خرابی ثبت می شود و ظرف مدت 24 ساعت همکاران رفع خرابی جهت رفع مشکل پیش آمده به محل مربوطه اعزام خواهند شد.
وی بیان داشت: از مزیت های برقراری ارتباط با سامانه 20117 ثبت اطلاعات مشترکان تلفن ثابت در کوتاه ترین زمان ممکن و کاهش حضوری مشترکان به مراکز مخابراتی می باشد.
فرجی ضمن تاکید بر سرعت عمل کارشناسان رفع خرابی در رسیدگی به مشکلات خرابی تلفن ثابت، اظهار داشت: مردم شریف استان در صورت عدم رفع خرابی، می توانند جهت پیگیری های بیشتر در ساعات اداری با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره 2021 تماس حاصل نمایند.
گفتنی است علاوه بر سامانه ۲۰۱۱۷همشهریان می توانند با کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه تلفن همراه ، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمایند.