زمان : 31 Ordibehesht 1388 - 13:52
شناسه : 17038
بازدید : 6254
زمان مناظره كاندیداها در رسانه ملی اعلام شد زمان مناظره كاندیداها در رسانه ملی اعلام شد

یزد فردا:به گزارش خبرنگار شبكه خبر، طبق قرعه كشی و برنامه طراحی شده توسط صدا و سیما، مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از شبكه سوّم سیما از ساعت 30/22 تا 24 برگزار خواهد شد.

بر اساس این قرعه كشی همچنین، نخستین برنامه انتخاباتی سیما، از "شبكه یك" در تاریخ اوّل خرداد به میرحسین موسوی اختصاص یافت. دوّم خرداد محسن رضایی؛ سوّم خرداد مهدی كروبی؛ و چهارم خرداد، محمود احمدی نژاد در برنامه "با دوربین" از ساعت 21 و چهل و پنج تا 22 و پانزده دقیقه با مردم سخن خواهند گفت. مدت این برنامه، 30 دقیقه است.

"شبكه خبر" نیز چهار روز، از ساعت 19:30 تا 20 در برنامه "گفتگو" به شرح زیر، پذیرای كاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود: 
ششم خرداد ، محسن رضایی ؛
دهم خرداد ، محمود احمدی نژاد ؛ 
پانزدهم خرداد ، میر حسین موسوی ؛ 
و نوزدهم خرداد ، مهدی كروبی. 

"شبكه دو" نیز در برنامه "گفتگوی ویژه خبری"، "شبكه چهار" در "برنامه پاسخ به كارشناسان" و "شبكه جهانی جام جم" نیز با دو برنامه "ایرانیان خارج از كشور" و "مستند" میزبان كاندیداها خواهند بود. 

بر اساس این گزارش، مراسم قرعه كشی برای حضور كاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در دفتر رئیس سازمان صدا و سیما انجام شد. 

این مراسم با حضور زنگنه، نماینده میرحسین موسوی؛ الویری، نماینده مهدی كروبی؛ گیل آبادی، نماینده محسن رضایی؛ و كلهر، نماینده محمود احمدی نژاد؛ و همچنین با حضور نمایندگان وزارت كشور، شورای نگهبان و دادستانی برگزار شد. 

در این قرعه، چهار گوی به رنگ های قرمز، آبی، زرد و سبز در نظر گرفته شده و برنامه های گفتگوها و مناظرات كاندیداها بر اساس این رنگ ها مشخص شده بود. 

بر اساس این قرعه كشی، گوی زرد، به مهدی كروبی رسید؛ میرحسین موسوی، صاحب گوی سبز شد؛ احمدی نژاد، گوی قرمز و محسن رضایی، گوی آبی را كسب كرد.