زمان : 30 Azar 1400 - 13:09
شناسه : 170241
بازدید : 4722
تقدیر مدیرکل کتابخانه‌های استان از دانش‌آموزان کتابخوان دبیرستان شهید مرشد یزد با حضور در این دبیرستان صورت گرفت؛ تقدیر مدیرکل کتابخانه‌های استان از دانش‌آموزان کتابخوان دبیرستان شهید مرشد یزد رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد با حضور در دبیرستان پسرانه نمونه دولتی شهید مرشد یزد، از دانش‌آموزان کتابخوان فعال این دبیرستان تقدیر کرد.

به گزارش یزدفردا: دوست فاطمی‌ها در این مراسم با ابراز خرسندی از توجه ویژه مربیان، کادر آموزشی و دانش‌آموزان مدرسه شهید مرشد به مطالعه غیردرسی، کتابخوانی را ابرازی برای فرهیختگی و بزرگ شدن روح و شخصیت انسان‌ها دانست.

وی در این نشست با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان و مدیران آینده این نظام هستند، تصریح کرد: ارتباط نسل جوان و نوجوان با کتاب می‌تواند افرادی متخصص و اهل آگاهی تربیت کند.

دوست فاطمی‌ها در بخش پایانی سخن خود بیان داشت: تلاش کنید در هر زمینه‌ای که وارد می‌شوید، فردی متخصص و دانا باشید تا در قبول مسئولیت‌های آینده هم بتوانید مفید باشید.

دانش‌آموزان دبیرستان نمونه دولتی شهید مرشد یزد با راه‌اندازی طرح کتابخوانی با عنوان «من زنده‌ام» به صورت روزانه به مطالعه کتاب‌های غیردرسی می‌پردازند که از نفرات برتر این طرح با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر به عمل آمد.