زمان : 30 Ordibehesht 1388 - 16:48
شناسه : 17021
بازدید : 4829
معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و رئیس شورای اطلاع رسانی استان  در دیدار با دانشجویان روابط عمومی :آگاهی دادن به مردم و اطلاع رسانی صحیح به آنها در مسیر انبیاء قدم نهادن است معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و رئیس شورای اطلاع رسانی استان در دیدار با دانشجویان روابط عمومی :آگاهی دادن به مردم و اطلاع رسانی صحیح به آنها در مسیر انبیاء قدم نهادن است

یزدفردا "به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی نشست صمیمی معاون سیاسی امنیتی و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با دانشجویان روابط عمومی ورودی 86 دانشکده علمی و کاربردی فرهنگ و هنر یزد صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، این نشست در محل سالن شهید موحدین استانداری یزد با حضور دوران ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان ، قائم محمدی مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری ، معنوی رئیس گروه روابط عمومی دانشکده علمی کاربردی فرهنگ و هنر ، ذاکری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، رمضانی سردبیر واحد خبر صدا و سیمای مرکز یزد و استاد دانشگاه و دانشجویان رشته روابط عمومی ورودی 86 برگزار شد.
در ابتدا معاون سیاسی و امنیتی استاندار ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت آیت ا... بهجت و گرامی داشتن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی ، اطلاع رسانی شفاف و به موقع به مردم را از وظایف مهم روابط عمومی ها برشمرد و افزود : آگاهی دادن به مردم و اطلاع رسانی صحیح به آنها در مسیر انبیاء قدم نهادن است و دانشجویان این رشته باید نهایت تلاش خود را جهت اطلاع رسانی به مردم به کار گیرند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند : اطلاع رسانی صحیح به مردم موجبات خنثی نمودن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم خواهد آورد و نسل ها را نسبت به اقدامات انجام گرفته توسط دولتها آگاه خواهد ساخت.

دوران گفت : در انعکاس مطالب و اخبار سعی شود ضمن اقناع مخاطب موجبات امید به آینده را نیز فراهم آورد.
در ادامه قائم محمدی رئیس روابط عمومی استانداری و مشاور استاندار نیز ضمن خیر مقدم به دانشجویان برای آنها آرزوی موفقیت نمود و خاطرنشان کرد : اعتماد به نفس و امید و توکل به پروردگار متعال از رموز موفقیت روابط عمومی هاست که در برگیرنده تمام خصوصیات یک روابط عمومی خوب و موفق می باشد.
وی فرازهایی از سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری درخصوص شرکت گسترده و حضور همه جانبه مردم در انتخابات قرائت کرد و آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن تجارب خود به دانشجویان اعلام نمود.
در ادامه دوران و قائم محمدی به سوالات دانشجویان پاسخ گفتند.
در پایان دانشجویان با قسمتهای مختلف روابط عمومی استانداری از نزدیک آشنا شدند.

یزدفردا