زمان : 31 Ordibehesht 1385 - 07:23
شناسه : 1695
بازدید : 1364
استاندار يزد:براي سفر هيات دولت به استان يزد خودمان را آماده كرده‌ايم استاندار يزد:براي سفر هيات دولت به استان يزد خودمان را آماده كرده‌ايم

استاندار يزد:براي سفر هيات دولت به استان يزد خودمان را آماده كرده‌ايم



استاندار يزد با تاكيد بر برنامه ريزي براي روند رو به رشد در استان يزد گفت: سفر رييس جمهوري نقطه اوج توسعه اين استان خواهد بود.

ابوالقاسم عاصي عصر روز شنبه در نشست شوراي برنامه‌ريزي استان يزدافزود:
براي سفر هيات دولت به استان يزد خودمان را آماده كرده‌ايم.

وي گفت: ستادي در استانداري تشكيل خواهد شد تا ضمن برنامه ريزي دقيق و تعامل با دستگاههاي اجرايي براي سفر هيات دولت،گزارش‌هاي مردمي را در خصوص مشكلاتشان جمع‌آوري كند.

عاصي افزود: تمام دستگاههاي اجرايي و فرمانداري‌ها بايد آمادگي داشته باشند تا در راستاي برنامه‌هاي اين ستاد كار را دنبال كنند.

استاندار يزد انجام سفرهاي مديران كل دستگاههاي اجرايي را به ساير شهرستان‌هاي استان يزد ضروري دانست و افزود: برخي مديران اين كار را انجام دادند كه حركتي موفق و موثر بوده است.

عاصي بر پوشش خبري سفرهاي مديران كل دستگاهها به شهرستان‌ها توسط صدا و سيما تاكيد كرد.

وي همچنين در مورد برخي اخبار در خصوص استعفاي خود گفت: مديران نظام بايد اصالت كاري خود را حفظ كنند.

وي گفت: در شرايطي كه شخصي توانمندتر پيدا شد بايد،اين آمادگي را داشته باشيم كه مسووليت را واگذار كنيم.

استاندار يزد افزود: من نيز بر اين امر معتقد هستم و اين كار به هيچ عنوان به معناي دودلي و ترديد نيست.

عاصي اظهار داشت: تا لحظه‌اي كه هستم با تمام قوا كار را دنبال خواهم كرد و اميدوارم كه اين لياقت و سعادت را داشته باشيم تا بتوانيم بسياري از مشكلات را حل كنيم.

معاون سياسي، امنيتي استانداري يزد نيز در اين نشست گفت:كميته برگزاري سالگرد رحلت امام(ره) در اين استان تشكيل شده و براي استان يزد‪ ۳۰‬هزار نفر سهميه اعزام در نظر گرفته شده است.

محمدحسن خورشيدنام افزود: با توجه به كمبود امكانات تنها‪ ۱۰‬هزار نفر براي شركت در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) راهي تهران خواهند شد.

وي از دستگاههاي اجرايي خواست در برگزاري هر چه بهتر مراسم ارتحال حضرت امام (ره) مساعدت و كمك كنند.

منبع:ايرنا

يزدفردا