زمان : 31 Ordibehesht 1385 - 02:39
شناسه : 1693
بازدید : 1320
استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت عدالت محور استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت عدالت محور

یکی از مشکلات قدیمی در استان یزد که اکنون به یک باور عمیق تبدیل شده ، حس تبعیض در بین شهرستانها می باشد

 . نکته جالب توجه اینکه همه شهرستانهای استان علیرغم همه اختلاف نظرها بر این نکته اتفاق نظر دارند که حق آنها توسط مرکز استان بلعیده شده است .

این موضوع را جدای از مذاکرات روزمره عامه مردم ، حتی به وضوح میتوان در مباحث شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشاهده نمود . البته فراموش نمی کنیم این مشکل عمومی کشور بوده و در مقام مقایسه نیز همه استانهای کشور خود را مغبون در توزیع ثروتهای نفتی می بینند و در این مسیر نمایندگان مجلس و مسئولینی مورد توجه مردم قرار میگیرند که بتوانند با برقراری روابط و سخنان آتشین امکانات بیشتری را به خاستگاه خود هدایت نمایند .
اصلی ترین شعار محوری جناب رئیس جمهمور ، بحث عدالت بوده و بدون تردید یکی از مصادیق این عدالت میتواند اختصاص سهمیه متناسب برای نمایندگی شهرستانها در مجلس شورای اسلامی باشد. شرائط حاکم فعلی امکان تقسیم سهمیه بر اساس جمعیت را نمی دهد و همچنین نمایندگان فعلی نیز علاقه و توان لازم برای اصلاح این موضوع وارائه پاسخ مثبت به خواسته مردم را ندارند ، لذا به نظر میرسد استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت عدالت محور باید در این زمینه گام برداشته و بر اساس نسبتی از پراکندگی جغرافیائی ، محرومیت و جمعیت ساکن شهرستانها ، لایحه ای تنظیم و پیگیری نمایند تا به نتیجه برسد .

بنده به عنوان یک شهروند یزدی موافقم تا به خاطر حق خواهی سایر شهرستانها ، موضوع در محدوده شهرستانهای دیگر استان مورد بازنگری قرار گرفته و شهرستان یزد نیز به همین یک نماینده کفایت نماید.

نامه وارده

يزدفردا