زمان : 25 Ordibehesht 1388 - 18:21
شناسه : 16908
بازدید : 5178
سانسور انتقاد مهاجری توسط سایت میرحسین سانسور انتقاد مهاجری توسط سایت میرحسین


یک سایت حامی مهندس موسوی در نقل اظهارات مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی برخلاف وظیفه امانت داری قسمتی از مطالب را حذف کرد.

به نوشته روزنامه جمهوری اسلامی قلم نیوز که اظهارات مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی در دیدار اعضای شورای مرکزی ستاد بوی امام را نقل کرده قسمتی از آن که مربوط به گروه های اصلاح طلب است را حذف کرده است . قسمت حذف شده چنین است: « اینکه این روزها شاهد اعلام حمایت برخی گروه ها از آقای موسوی هستیم که قبولشان نداریم واقعیت اینست که آنها از جنس آقای موسوی نیستند. البته این انتظار را هم داریم که مهندس موسوی خودشان هم موضع بگیرند. آنها انتخابشان مهندس موسوی نیست انتخاب الان آنها تحمیلی است و چیزی است که زمان به آنها تحمیل کرده است وگرنه انتخاب اصلی و مطلوبشان کسی غیر از آقای موسوی است. امیدواریم خود آقای موسوی این دغدغه را که در خیلی از افراد وجود دارد حل کند و بنده نیز به ایشان تذکر داده ام و البته پذیرا هم بوده اند ».

سایت قلم نیوز علاوه بر این جمله « بنده شخصا معتقدم لطماتی که در طول تقریبا 10 ساله اخیر به ارزش ها و اصول وارد شده باید جبران شود و جبران آن هم بازگشت به گفتمان امام است » نیز از این اظهارات حذف شده است.