زمان : 25 Ordibehesht 1388 - 17:44
شناسه : 16895
بازدید : 3659
همزمان با اعلام حمایت از دکتر محسن رضایی عنوان شد:دکتر مداحی: دولت نهم موقعیت ایران را در خلیج فارس به خطر انداخت همزمان با اعلام حمایت از دکتر محسن رضایی عنوان شد:دکتر مداحی: دولت نهم موقعیت ایران را در خلیج فارس به خطر انداخت

یزدفردا :سیاستهای نادرست دولت نهم، موقعیت ایران را در خلیج فارس به خطر انداخته است. پرتگاهی كه دكتر رضایی از آن نام برده، برآیند مجموعه فعالیت های ناسنجیده ای است كه منجر به كاهش شاخص های اجتماعی و اقتصادی ایران در منطقه شده است.
گروه دریافت خبر :

دکتر محمد ابراهیم مداحی نماینده سابق الیگودرز گفت: سیاستهای نادرست دولت نهم، موقعیت ایران را در خلیج فارس به خطر انداخته است.

دکتر محمد ابراهیم مداحی نماینده مردم سابق الگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقاد دکتر محسن رضایی از عملكرد دولت نهم گفت: پرتگاهی كه دكتر رضایی از آن نام برده، برآیند مجموعه فعالیت های ناسنجیده ای است كه منجر به كاهش شاخص های اجتماعی و اقتصادی ایران در منطقه شده است.

استادیار دانشگاه شاهد افزود: در زمان حاضر ایران در شاخص رشد اقتصادی در میان 25 كشور منطقه، رتبه پنجم را در اختیار دارد و در شاخص سرانه درآمد نیز در رتبه 13 قرار داریم.

مسئول احزاب ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی تصریح كرد: درحالی كه پایین ترین رقم سرانه درآمد با رقم سه هزار دلار در اختیار افغانستان است، ایران با حدود 6 دلار در رتبه 13 این جدول قرار دارد.

وی اظهار داشت: تمامی این آمارها نشان می دهد كه در منطقه از دیگر كشورها عقب مانده ایم و از نظر شرایط اجتماعی و فرهنگی، یک ناهماهنگی و گسستگ آزاردهنده میان دولت و مردم به چشم می خورد.

مداحی با بیان اینكه در عرصه های بین المللی از شرایط خوبی برخوردار نیستیم، افزود: به ویژه در مورد ارتباطات بین المللی با کشورهای حاشیه خلیج فارس شاهد به كارگیری سیاست های اشتباه در چهار سال گذشته بودیم و نتیجه این اقدامات موجب شد تا كشورهای حوزه خلیج فارس نیز حالت انقباضی به خود بگیرند و این مساله در سطح همکاریهای منطقه ای تاثیرات نامطلوب داشته است.

سایت ایفنا

یزدفردا