زمان : 25 Ordibehesht 1388 - 16:31
شناسه : 16889
بازدید : 6362
اعلام حمایت متقابل جاسبی و میرحسین موسوی از یکدیگر اعلام حمایت متقابل جاسبی و میرحسین موسوی از یکدیگر


یزدفردا "در حالی که نزدیکان دکتر جعفر علی جاسبی در دانشگاه آزاد تاکید می کنند که مجموعه تحت مدیریت دانشگاه آزاد که از امکانات عمومی استفاده می کند، در انتخابات ریاست جمهوری به نفع هیچ کدام از کاندیداها عمل نخواهد کرد برگزاری چند مراسم انتخاباتی در شهر های مختلف میزان صحت و سقم بی طرفی جاسبی را زیر سوال برده است.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» گزارش داد: صبح دوشنبه (21 اردیبهشت) مجتمع آموزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه آزاد اسلامی میزبان «میرحسین موسوی» کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.
این مراسم که با دعوت غیر رسمی اما معنادار جاسبی از میر حسین موسوی و همچنین مساعدت ویژه مسئولین دانشگاه آزاد در تعطیلی کلاس های درس چندین واحد این دانشگاه و در اختیار قرار دادن اتوبوس برگزار شد یکی بزرگترین گردهمایی های انتخاباتی ستاد آقای موسوی به حساب می آید؛ این در حالی است که قبل از این دکتر جاسبی اعلام کرده بود ما طی بخش نامه ای به کلیه واحد های دانشگاه آزاد اعلام کرده ایم که به هیچ عنوان هیچ واحدی حق کار به نفع نامزد خاصی را ندارد.
بر اساس این گزارش در گردهمایی مذکور که میرحسین موسوی در آن به تمجید از مدیریت 25 ساله دانشگاه آزاد می پردازد دکتر جاسبی با حضور 20 دقیقه ای خود و در ادامه حضور چشم گیر اعضای دبیرخانه تشکل های دانشگاه آزاد (تحت نظر مستقیم دکتر جاسبی) گویای حمایت مدیریت دانشگاه آزاد از میرحسین موسوی است.

این در حالی است که در چند هفته اخیر تقریبا تمام واحد های دانشگاه آزاد از سخنرانی چهره های منسوب به دیگر کاندیداها جلوگیری کرده اند، تا جایی که در برخی موارد حامیان دیگر کاندیداها از پشت نرده های واحدهای دانشگاه آزاد با دانشجویان صحبت کرده اند.

یزدفردا