زمان : 30 Mehr 1400 - 20:00
شناسه : 168770
بازدید : 3589
از شعار به التزام عملی به ولایت فقیه تا عمل بر خلاف آن از شعار به التزام عملی به ولایت فقیه تا عمل بر خلاف آن

به گزارش یزدفردا: در حالیکه استان یزد با تغییر استاندار و روی کار آمدن استاندار جوان منتظر تغییرات متناسب با وضعیت موجود است و تلاش دولت آن است تا کنترل اوضاع بهم ریخته را به عهده گیرد و از سوی دیگر با همسو شدن دولت و مجلس انتظار مردم آن است که مسائل با همکاری و تعامل سریع تر حل شود.

در حال حاضر با روحیه تعاملی استاندار جوان باز شاهدیم بعضی از نمایندگان علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی و انتصابات همچنان بر مواضع خود اصرار دارند و بیشتر وقت خود را صرف عزل و نصب ها می کنند و به جای اینکه به دنبال راهکارهای کاهش فشار بر روی مردم باشند تمام تلاش خود را گذاشته اند تا فلانی مدیر بشود و فلانی نشود.

جدا از تصمیم قابل تامل وزیر بهداشت که بی توجه به هیاهو ها و با هماهنگی با استاندار مدیر جدید را منصوب کرد، امید می رود، نمایندگان استان مصالح مردم را در نظر گرفته و برخی مسائل را کنار گذشته و اجازه دهند تا دولتی که کورسوی امید را در دل ملت روشن نموده کار خود را انجام دهد و دست استاندار جوان را در انتخاب همکاران خود باز بگذارند و وی را که جوان انقلابی است در این مسیر همراهی نمایند.

و لازم است بواسطه پیامهای بعد از انتصاب رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بزرگواران تشکر شود و امیدواریم در عمل هم مردم بتوانند نتیجه این همراهی را با تمام وجود لمس کنند.

سردبیر یزدفردا جلالی