زمان : 20 Mehr 1400 - 15:20
شناسه : 168537
بازدید : 3406
کارگروه تنظیم بازار باید تاثیرگذار باشد استاندار یزد: کارگروه تنظیم بازار باید تاثیرگذار باشد استاندار یزد: همه مدیران باید ظرفیت و تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

به گزارش یزدفردامهران فاطمی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بر لزوم حل مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: مصوبات کارگروه تنظیم بازار باید تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم داشته باشد و مشکلاتشان را کم کند.

وی افزود: رسالت و وظیفه همه ماست که برای تامین و توزیع عادلانه و تنظیم بازار کالا‌های اساسی مردم چاره اندیشی کرده و موانع پیش روی این کار را برداریم.

استاندار یزد از مسئولان خواست با نظارت جدی‌تر در این حوزه به رصد روزانه بازار پرداخته و نشست‌های تنظیم بازار نیز به صورت هفتگی برگزار شود.

اما نشست امروز تنظیم بازار، دستورکار‌های مختلف و متفاوت داشت؛ از پیش بینی تامین ۴۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال شب عید تا راه اندازی مراکز عرضه محصولات و فراورده‌های دامی و کشاورزی استان از سوی اتحادیه‌های مربوطه و شهرداری که استاندار از مسئولان خواست موانع و مشکلات پیش روی راه اندازی آن را هر چه سریعتر برطرف کنند تا اقلام دامی و محصولات کشاورزی با قیمت مناسب و بدون واسطه بدست مردم برسد.

درباره قیمت گذاری خرید گوشت دام‌های سنگین استان نیز که از تهران تعیین می‌شود، قرار شد مکاتبات و پیگیری‌های لازم برای تعیین هر چه سریعتر قیمت خرید گوشت گوساله انجام شود.

لزوم نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی، تشکیل کمیته حل مشکل توزیع مرغ و تامین شکر مورد نیاز واحد‌های صنفی و صنعتی استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

نهاده‌های دامی، سیمان و شن و ماسه هم از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که قرار است در نشست‌های آتی به آن پرداخته شود.